دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت ماهیها درس جانور شناسی

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت ماهیها درس جانور شناسی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
802 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت ماهیها درس جانور شناسی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت ماهیها درس جانور شناسی می باشد. این فایل شامل ۲۸ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد. و در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت ماهیها درس جانور شناسی

ماهیها اولین مهره دارانی هستند که در روی زمین بوجود آمده اند حدود ۳۲۰ میلیون سال پیش یعنی زمانی که عصر طلایی ماهیها به حساب می آمد و آبزیان بهترین و پیشرفته ترین موجودات زنده دنیا را تشکیل می دادند ،تراکم و گسترش ماهیها در اوج خود قرار داشت . اولین ماهیانی که در سطح زمین بوجود آمدند ماهی های بدون آرواره بودند که فسیلهای آنان در رسوبات دوره دونین devonianیافت می شوند پس از آن در همین دوره ماهیها آرواره دار اولیه از جمله ماهیهای غضروفی که درواقع اجداد اصلی کوسه ماهیان امروزی هستند به وجود آمدند . در اواخر دوره دونین،ماهیهای استخوان دار اولیه بومی زمین ظاهر شدند . ماهیهای امروزی انواع تکامل یافته ای هستند که در طول اعصار از تغییرات تکاملی این ماهیهابوجود آمده اند.

از نظر تقسیم بندی جانوری،ماهیها اولین گروه مهره داران را تشکیل می دهند .این جانوران عموما خونسرد و دارای ستون فقرات،برانشی و باله می باشند،که در آب زندگی می کنندو اکسیژن موردنیاز خود را از آن می گیرند. البته در محیط زیست ماهیها،جانوران دیگری مانند پستانداران آبزی از قبیل نهنگ آبی،دلفین ها و خزندگان مانند لاک پشت آبی و نیز انواع بی مهرگان مانند صدفها، میگوها وغیره نیز زندگی می کنندکه با ماهیها کلا جزو آبزیان قلمداد می شوند.علم مطالعه و شناسایی ماهیها را ماهی شناسی یا ایکتیولوژی( Ichthyoiogy )  می گویند. اگرچه زمان حاضر دیگر عصر طلایی ماهی ها نیست با وجود این امروزه هم ماهی ها قسمت عمده مهره داران را بوجود می آورند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.