دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت کتاب شناخت مایکل پورتر (مدیریت استراتژیک)

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت کتاب شناخت مایکل پورتر (مدیریت استراتژیک)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
10MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1089 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت کتاب شناخت مایکل پورتر

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت کتاب شناخت مایکل پورتر می باشد. این فایل شامل ۹۱ اسلاید زیبا سودمند پر محتوا و قایل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت کتاب شناخت مایکل پورتر

کتاب شناخت مایکل پورتر، راهنمایی اساسی برای درک مفاهیم رقابت و استراتژی- ترجمه فرهاد مهمان پذیر- انتشارات زرف

استراتژی، نحوه دستیابی سازمان به عملکرد ممتاز در محیطی رقابتی را تشریح می کند. این تعریف به شکل فریبنده ای ساده به نظر می رسد.

اولین آتش رگبار در ماجرایی به نام جنگ تخت خواب هتل ها شناخته می شود، در سال ۱۹۹۹ آغاز شد. پس از یکسال آزمایش بر روی تشک ها، بالش ها، پارچه های روتختی و سرمایه گذاری بالغ بر ده ها میلیون دلار برای انجام این کار، گروه هتلهای وستین اولین تختخواب دارای نشان تجاری در صنعت، به نام هونلی بد با طراحی سفارشی، را معرفی کرد. یکی از مدیران اجرایی وستین اظهار داشت که “می خواستیم از رقبای خود متمایز باشیم”.

همانطور که قابل حدس است، طولی نکشید که رقبا واکنش نشان دادند، آن ها نیز از بالش های راحت تر و تشک هایی با فیبر فشرده تر در رختخواب ها استفاده کردند؛ هر یک نامی متفاوت، هتل های هیلتون نام سرنیتی بد، ماریوت نام ریوایو کالکشن، هایت نام هایت گراند بد، ردیسون نام اسلیپ نامبر بد، و کرون پلازا نام اسلیپ ادونیج را برگزیدند.

با نزدیک شدن به سال ۲۰۰۶ ، مطبوعات اعلام کردند که جنگ تختخواب ها به پایان رسیده است، اما این زمانی بود که تمامی هتل های بزرگ سرمایه گذاری های هنگفتی را برای تحقیق و توسعه، نصب و آماده سازی، و ارتقای سطح کیفی تختخواب ها انجام داده بودند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.