دانلود فایل pdf جزوه تغذیه پروتئین ها

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
703KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
805 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه تغذیه پروتئین ها

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شما عزیزان است جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه تغذیه پروتئین هادکتر محسن نعمتی می باشد. این فایل شامل۷ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه تغذیه پروتئین ها

Proteins) پروتئین ها
واژه پروتئین از واژه یونانی «to come first» ه معنی «ب protos» مشتق شده است

این نام گذاری به واسطه اهمیتی است که پروتئی ن ها در رژیم غذایی انسان ها دارند .
موضوعاتی که در این مبحث به آن ها خواهیم پرداخت به این شرحند: * ساختمان و عملکرد پروتئین ها، * منابع غذائی دارای پروتئین، * آنالیز مقادیر پروتئین رژیم های غذائی، * هضم و جذب پروتئین ها، * کیفیت پروتئین، * نیازها و توصیه ها، * عوارض دریافت کم و بیش از مقدار پروتئین ها
در کشورهای پیشرفته ،م ردم بیش از نیاز خود پروتئین مصرف م ک ی نند. کمبود پروتئین، دومین عامل سوء تغذیه شدید و مرگ ومیر در بسیاری از کشورهای جهان است(اولین عامل، کمبود کالری است) .
توجه: شروع سوء تغذیه در ایران، از سن یک سالگی است.

در گذشته تصور بر این بود که مردم جهان از لحاظ تغذی ا ه ی باید به نقطه ای دست یابند که دسترسی کاملی به پروتئین های حیوانی داشته یک مرغ در هر قابلمه بر این تصور دلالت می کند. a chicken in every pot» باشند و به وفور از آن ها استفاده نمایند. جمله معروف
اما مدتی بعد این تصور تغییر پیدا کرد و به نحوی شد که توجه از پروتئی ن های حیوانی به پروتئین های گیاهی معطوف شد بوه اهمیت برنج و لوبیا برای همه ما بیانگرکامل بودن مخلوط برنج و لوبیا از لحاظ )«rice & beans for all of us» آن ها پی برده شد . جمله معروف انواع اسیدهای آمینه است .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.