دانلود جامع ترین فایل گزارش چشم انداز ۲۰۲۰ کشور مالزی

دانلود جامع ترین فایل گزارش چشم انداز ۲۰۲۰ کشور مالزی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
956KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
887 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل گزارش چشم انداز ۲۰۲۰ کشور مالزی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf گزارش چشم انداز ۲۰۲۰ کشور مالزی می باشد. این فایل شامل ۴۶ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

گزارش چشم انداز ۲۰۲۰ کشور مالزی

چکیده

از فوریه سال ۱۹۹۱، توسعه کشور مالزی بر پایه دیدگاهی هدایت می شود که از سوی نخست وزیر وقت این کشور، ماهاتیر محمد، چشم انداز ۲۰۲۰ نامیده شده است. این دورنما به طور کلی با عبارات ذیل بیان می شود:

« در سال ۲۰۲۰ میلادی مالزی می تواند ملتی متحد و دارای جامعه ای مطمئن و آکنده از ارزشهای والای اخلاقی و اصو رفتاری مطلوب، مشغول زندگی در جامعه ای دمکراتیک، آزاد، برابر از بعد ا

قتصادی، موفق و در حال پیشرفت، و با اقتصادی رقابتی، پویا، قوی و در حال رشد باشد. »

سابقه برنامه ریزی در کشور مالزی به سال ۱۹۵۰ بازمی گردد. همچنین واحد برنامه ریزی اقتصادی در سال ۱۹۶۱ در دفتر نخست وزیری تشکیل شد تا برنامه ریزی توسعه با جدیت و نظارت بیشتر و بهتری پیگیری شود.

برنامه ریزی توسعه در مالزی که حلقه اول چرخه یک پروژه به شمار می آید، با نظارت کامل بر روند اجرای پروژه و همچنین ارزیابی برنامه پس از اجرای آن، همراه می باشد تا تصویر شفافی از ظرفیت های اجرایی اقتصاد کشور به دست آید.

در مالزی از ۴ ابزار برنامه ریزی ( برنامه چشم انداز، برنامه ۵ ساله توسعه، ارزیابی نیمه اول برنامه ۵ ساله و بودجه سالانه ) استفاده می شود که هر یک دارای افق زمانی متفاوتی می باشند. تمامی این ابزارها در قالب برنامه چشم انداز ۲۰۲۰ هدایت می شوند.

در این گزارش تلاش شده است تا پس از معرفی اجمالی نظام حکومتی و اقتصاد مالزی، سابقه برنامه ریزی در این کشور مورد بررسی قرار گرفته و اهداف اصلی توسعه ای این کشور در قالب کلی

چشم انداز ۲۰۲۰ معرفی گردد. همچنین برخی راهبردها و اقدامات صورت گرفته در کشور مالزی در راستای نیل به این اهداف کلی بیان شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.