دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه آموزشی وسایل مورد نیاز کار زنبورداری

دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه آموزشی وسایل مورد نیاز کار زنبورداری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
874 بازدید
5,500 تومان 4,000 تومان٪27 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه آموزشی وسایل مورد نیاز کار زنبورداری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزشی وسایل مورد نیازکار زنبورداری می باشد این فایل شامل ۱۹ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزشی وسایل کار زنبورداری

وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای زنبورداری شامل کندوی عسل، وسایل تلقیح مصنوعی زنبور، ترانس موم دوز، مهد ملکه، قفس حمل ملکه، چرخ حمل کندو و گرده خشک کن برقی است. همچنین از دیگر تجهیزات آن می توان به انواع لباس  زنبورداری، قفس زنبورداری و اکستراکتور عسل اشاره کرد.

لباس زنبورداری

یکی از وسایلی که زنبورداران برای پیش گیری از نیش خوردگی توسط زنبورها به آن نیاز دارند، لباس زنبورداری است که در انواع مدل ها طراحی شده اند. از این رو زنبورداران می توانند به سلیقه خود حالت یکسره با کلاه یا حالت جداگانه آن را برای خود انتخاب نمایند.

جنس لباس زنبورداری اغلب اوقات از پارچه است که اکثر زنبورداران استفاده از لباس زنبورداری از جنس پارچه متقال را ترجیح می دهند. اکثر اوقات لباس مخصوص زنبورداری با پارچه ای به رنگ سفید دوخته می شود. از دیگر لباس های زنبورداری می توان به کلاه زنبورداری، توری زنبورداری و شلوار زنبورداری اشاره کرد که در این مقاله به معرفی مختصر آن ها خواهیم پرداخت.

کلاه زنبورداری یا توری زنبورداری

یکی دیگر از بخش های لباس زنبورداری، کلاه زنبورداری است. این کلاه، کلاهی مخصوص است که در جلوی آن شبکه ای توری قرار گرفته است و از پشت آن می توان کندو را مشاهده نمود. در قسمت بالای کلاه ، توری زنبورداری و اطراف آن توری وجود دارد که برخی از بخش های بدن از جمله گردن، گوش و پشت گردن را در برابر نیش زنبور محافظت می کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.