دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه آموزش اتوکد سه بعدی ۲۰ صفحه

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
693 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه آموزش اتوکد سه بعدی ۲۰ صفحه

دانشجویان و کاربران گرامی :فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزش اتوکد سه بعدی  ویژه مهندسین عمران و معماری می باشد این فایل شامل ۲۰ می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد درصورت تمایل می توانید این فایل مفید و ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزش اتوکد سه بعدی

جزوه آموزش اتوکد سه بعدی دارای تصاویر و گرافیک مناسبی برای یادگیری مقدماتی اتوکد سه بعدی دارد. اتوکد سه بعدی در حقیقت برای مهندسین عمران و معماری جایگاه خاصی دارد. اکثر نقشه های موجود در طراحی نمای ساختمان ابتدا باید در محیط سه بعدی اتوکد طراحی شوند و بعد در نرم افزارهایی مانند مکس پیاده سازی شوند.

 

اتوکد (به انگلیسی: AutoCAD) نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند. آخرین نسخه منتشر شده از نرم افزار ۲۰۲۰ می باشد. شایان ذکر است که این نرم افزار از الگوی یک سال جلوتر نام نسخه استفاده می کند. برای مثال ورژن ۲۰۲۰ در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است.

نرم افزار AutoCAD یکی از مهمترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی های دو و سه بعدی و همچنین ترسیم فنی است. در واقع، وجود عبارت CAD در نام این نرم افزار مخففی است از عبارت Computer Aided Design به معنی طراحی به کمک نرم افزار است. البته در منابع مختلف دیگر CAD را بعنوان کلمه اختصاری عبارت Computer Aided Drafting و به معنای ترسیم فنی به کمک نرم افزار نیز معرفی کرده اند. به زبان ساده بگویم، بجای اینکه یک شی را با خط کش یا دست بکشید، با اتوکد همان را بصورت دقیق و سریع، با رایانه ترسیم می کنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.