دانلود جامع ترین فایل pdf خلاصه کتاب استراتژی امنیت ملی آمریکا در قرن ۲۱

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
736KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1436 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf خلاصه کتاب استراتژی امنیت ملی آمریکا در قرن ۲۱

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب استراتژی امنیت ملی آمریکا در قرن ۲۱ تهیه شده توسط کمیسیون تدوین استراتژی امنیت ملی آمریکا مترجمان: جلال دهمشگی، بابک فرهنگی، ابوالقاسم راه چمنی می باشد. این فایل شامل ۷۰ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب استراتژی امنیت ملی آمریکا در قرن ۲۱

تهیه شده توسط کمیسیون تدوین استراتژی امنیت ملی آمریکا

مترجمان : جلال دهمشگی ، بابک فرهنگی ، ابوالقاسم راه چمنی

انتشارات موسسه فرهنگی مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران، چاپ دوم، ۱۳۸۳ )چاپ اول: ۱۳۸۰ و  سال انتشار به زبان اصلی ۲۰۰۱ می باشد)، 

خلاصه شده توسط : غلامرضا مطاعی

دانشکده صدا و سیما- نیمسال اول ۱۳۸۸

درس: ارتباطات بین الملل و میان فرهنگی

استاد درس: دکتر حسن بشیر 

در سال۱۹۹۷ میلادی ، قانون گذاران آمریکایی به این نکته پی بردند که (قانون امنیت ملی ) پس از گذشت پنجاه سال از تصویب و اجرای آن نیازمند اصلاح و بازنگری است .

وزیردفاع آمریکا طبق قانون ( کمیسیون مشورتی فدرال ) پیشنهاد اجرای طرحی را با عنوان ( امنیت ملی آمریکا در قرن بیست و یکم ) ارائه نمود و کاخ سفید و کنگره با این طرح موافقت کردند و کمیسیونی با همین عنوان تشکیل دادند . کمیسیون ، مأموریت محوله را در سه مرحله تقسیم بندی نمود .

نخست بررسی وضعیت امنیتی جدید جهان در بیست و پنج سال آینده ، دوم ، طراحی استراتژی امنیتی برای اجرای موثر و صحیح این استراتژی و توصیه های ضروری برای انجام اصلاحات در آنها . مرحله نخستین استراتژی در زمان مقرر و با عنوان ( دنیای آینده ) منتشر شد . در کتاب حاضر نتیجه این مرحله در بخش یکم آمده است . مرحله دوم در پانزدهم آوریل سال ۲۰۰۰ ( در جستجوی استراتژی امنیت ملی ) و در این کتاب فصل دوم را تشکیل می دهد . مرحله سوم در پانزدهم فوریه سال ۲۰۰۱ با عنوان ( ضرورت تغییر ) منتشر شد که بخش سوم کتاب حاضر را تشکیل میدهد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.