دانلود جامع ترین فایل pdf مقاله پژوهشی زمین گردشگری در چابهار

دانلود جامع ترین فایل pdf مقاله پژوهشی زمین گردشگری در چابهار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
486KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
641 بازدید
5,500 تومان 4,000 تومان٪27 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf مقاله پژوهشی زمین گردشگری در چابهار

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf مقاله پژوهشی زمین گردشگری در چابهار می باشد این فایل شامل۸ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

مقاله پژوهشی زمین گردشگری در چابهار

چکیده
چابهار با داشتن اشکال زیبا و متنوع زمین شناسی، یکی از مه م ترین مناطق زمین گردشگری ایران است. این مناظر جذاب زمی نشناسی، آن چنان تماشایی است که همواره گردشگران بسیاری را به این نقطه از ایران می کشاند. از جمله مهم ترین این چهره های زمی نریخت شناسی می توان به گل فشانها، غار تیس، کوههای مریخی، پرتگاههای ساحلی، تالابها، تپه های ماسه ای، ستونهای فرسایشی، لایه بندی و غیره اشاره کرد که بسیار جذاب و دیدنی است. در زیر به معرفی این جاذبه های زمین شناسی دیدنی پرداخته می شود.

مقدمه و روش مطالعه

انسان و زمین دو واژه در هم تنیده هستند که تاریخی طولانی را با هم گذرانده اند و انسان چنان شیفته مأوا و آشیانه خود است که می خواهد کنجکاوانه وقایع پیش از بودن خود را نیز بداند و چهره زمین را از کودکی آن بشناسد. زمین گردشگری )ژئوتوریسم( از سه کلمه ژئو به معنی زمین، تور به معنی گردش و ایسم به معنی مکتب تشکیل شده است که در کل به معنی زمین گردشگری است.

زمین گردشگری یکی از جدیدترین انواع گردشگری است که زیر شاخه بوم گردشگری )اکوتوریسم( بوده و بعد از موضوع زمین پارکها )ژئوپارکها( از سال ۲۰۰۰ میلادی، مورد توجه یونسکو قرار گرفت.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.