دانلود جامع ترین پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات
دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین و جامع ترین فایل پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل۴۹ اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.
آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند
آیا همیشه کوکاکولا تبلیغ درستی انجام داده و کار برجستگی داشته با توجه به منتقدان که نظرات زیادی داده اند نه بسیار خوب نیست که کوکاکولا حرف اول را زده ایا می توان گفت تبلیغ واقعی و عالی کدام است به نظر خودمان آسان نیست اگر مابگوئیم کوکا خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داشته و در جدول رده اول را دارد.
کوکاکولا در سال های دهه ۶۰ جایزه ای ویژه به خود اختصاص داد باتبلیغ من دوست دارم دنیا را بخاطر یک کوکا بخرم درست است که میان مردم جافتا ولی بعدها با خلاقیت ابداعی مک کان نظر بسیاری را عوض کرد باین تعریف کدام تعریف برجسته است.
اقسام تبلیغات
- ۱-تبلیغات تجاری – دارا ی هویت نام تجاری در بلند مدت متصور می باشد برجسته مصرف ملی
- ۲-تبلیغات خرده فروش- محل کسب – محصولات مربوط به محل کسب یا ارائه خدمت قابل دسترس برای مشتری
- ۳- تبلیغات سیاسی –مخصوص سیاستمداران که بیشتر تصویر سازی مهم موضوعات اهمیت ندارد
- ۴-تبلیغات کتاب راهنما – برای خرید مردم بکار میرود نوع متداول آن کتاب زرد
- ۵- تبلیغات پاسخ مستقیم- تبلیغات از طریق پست به وسیله تلفن محصول دریافت می شود
- ۶-تبلیغات کسب کار به کسب کار –افراد حرفه ای –مثل وکلا –پزشکان- خریداران کالای صنعتی
- ۷-تبلیغات موسسه ای و نهادی – هدف مورد تبلیغ شرکت برای نفوذ بین عموم
- ۸-تبلیغات خدمات عمومی – استفاده از آرمانها ی نیکو در جهت رشد رفتار های اجتماعی درجامعه
- ۹- تبلیغات تعاملی – داشتن دسترسی به اینترنت در افرا که آنها را تشویق یا بلعکس منع به خرید می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.