دانلود پاورپوینت کنترل کیفیت در آزمایشگاه بیوشیمی ۶۸ اسلاید

دانلود پاورپوینت کنترل کیفیت در آزمایشگاه بیوشیمی ۶۸ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
767 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

دانلود پاورپوینت کنترل کیفیت در آزمایشگاه بیوشیمی ۶۸ اسلاید

دانشجویان و کاربران گرامی :فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت کنترل کیفیت در آزمایشگاه بیوشیمی می باشد. این فایل شامل ۶۸ اسلاید زیبا پرمحتوا و سودمند می باشد و در غالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد درصورت تمایل می توانید این فایل مفید و ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه

امروزه گزارش های آزمایشگاه های بالینی کمک شایانی به پزشکان و متخصصان در تشخیص بیماری ها و به دنبال آن مداوای بیماران می نماید. بنابراین لازم است که این گزارش ها با صحت و دقت بالائی به دست پزشکان برسد و یا به عبارت دیگر نتایج بیماران باید به مقادیر واقعی بسیار نزدیک باشد تا پزشکان بتوانند بر اساس این نتایج تصمیم گیری صحیح و مناسب در مورد بیماران داشته باشند.

کنترل کیفی (Quality Control)

کنترل کیفی فرآیندی است که در سایر فرآیندها اعم از فرآیندهای فنی و اداری وارد شده و از خروج جواب غیرصحیح جلوگیری می کند که شامل روشهای بکار رفته جهت ارزیابی ، متد آزمایش و نحوه انجام آزمایشاست و غالبا برای شناسایی منبع خطا؛ تخمین میزان خطا و هشدار به پرسنل نسبت به بروز خطا است.

کنترل کیفیت شامل دو نوع فعالیت است :

  1. ۱. اعمالی که بر اساس محاسبه آماری برای سرم کنترل ها صـورت گرفته است
  2. ۲. کنتـرل مواد و معرفها ، استـاندارد ها و خطی بودن واکنش ، کنترل درجه حرارت اتاق و یخچال و … می شود که بدون محاسبه آماری صورت می گیرد

تضمین کیفیت (Quality. assurance)

به تمام فعالیتهای لازم برای آن که از روند آزمایش اطمینان حاصل  کرده و آزمایش از کیفیت  قابل  قبولی  برخوردار باشد گفته می شود. در واقع تمام مراحل  ورود  نمونه به آزمایشگاه تا گزارش  جواب را  در  بر می گیرد. در این سیستم مشکلات  موجود  شناخته و سپس  تصحیح  شده و مراحل اصلاح ارزیابی می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.