دانلود پاورپوینت نگهداری و تعمیرات مجازی ۳۴ اسلاید

دانلود پاورپوینت نگهداری و تعمیرات مجازی ۳۴ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
715KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1090 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود پاورپوینت نگهداری و تعمیرات مجازی ۳۴ اسلاید

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت نگهداری و تعمیرات مجازی (مدیریت صنایع) می باشد. این فایل شامل ۳۴ اسلاید مفید زیبا و قابل ویرایش و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مفاهیم نگهداری و تعمیرات

محتویات – لزوم پیاده سازی سیستم‌های نگهداری و تعمیرات – نقش نگهداری و تعمیرات در فضای رقابتی – استراتژی‌های نگهداری و تعمیرات – بحث و نتیجه گیری – برنامه‌ریزی ۵.۱ اهداف اصلی ۶ انواع سیاستها و روشهای نگهداری و تعمیرات ۷ منابع و مآخذ ۸ پانویس ۹ پیوندهای بیرونی

مانند تمام مفاهیم موجود در علم و تکنولوژی درگاه ورودی به این حوزه نیز با تعریف نگهداری و تعمیرات آغاز می‌شود و این به جهت وجود تصورات غلط بسیاری است که در این حوزه مطرح می‌شود. متأسفانه این تصورات غلط در ذهن بسیاری از مدیران و حتی کارشناسان و شاغلان در امر نگهداری و تعمیرات نیز وجود دارد. اساساً نگهداری و تعمیرات (به اختصار نِت)، تنها حوزه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه را شامل نمی‌شود.

اگر چه این حوزه یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های نگهداری و تعمیرات است. نگهداری و تعمیرات روغنکاری نیست، اگر چه روغنکاری یکی از فعالیت‌ها و اقدامات مقدماتی در حوزه نگهداری و تعمیرات است.

 تعریف سازمان های مجازی

۱) سازمانهایی که دارای سرمایه‌های غیر ملموس و مشخص بوده و از مرزهای سنتی فراتر رفته‌اند، سازمانهای مجازی نام دارند.
چنین سازمانهایی در تجارت خود از شرکای خارجی استفاده می‌کنند، که به آنها شرکای سازمان مجازی می‌گویند. درحقیقت یک سازمان مجازی یک سازمان مبتنی برشبکه است.

۲) سازمان مجازی نوع خاصی از سازمان شبکه‌ای است که با استفاده از آخرین
فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی مانند اینترنت و اینترانت مراودت و همکاری با اشخاص و سازمانهای دیگر را خارج از فضا، زمان و مرزهای سازمانی امکان پذیر می‌سازد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.