دانلود جزوه آموزش ریکاوری و مراقبتهای بعد از عمل

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
594KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
907 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود جزوه آموزش ریکاوری و مراقبتهای بعد از عمل

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه آموزش ریکاوری و مراقبتهای بعد از عمل می باشد. این فایل شامل ۵۰ صفحه می باشد و در قالب فرمت word تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزش ریکاوری و مراقبتهای بعد از عمل

ریکاوری پس از بیهوشی

جایی است که جهت مونیتورینگ ومراقبت فوری از بیمارانی که به علت بیهوشی )

PACU( واحد مراقبت پس از بیهوشی پرستاران ،PACU و جراحی از تعادل فیزیولوژیک خارج شده اند و درحال ریکاوری هستند طراحی شده است.

در به اتاق عمل PACU آموزش دیده و ماهردر تشخیص سریع عوارض پس از عمل شاغل می باشند. مجاورت نزدیک بخش حیاتی از کار ،PACU دستیابی سریع به مشاوره پزشکی و اخذ کمک را تسهیل می کند. مراقبت از بیماران در بیهوشی است. این مراقبت دارای استمراری است که از مراقبت بیمار طی گذر از بیهوشی در اتاق عمل، به مرحله ای از مونیتورینگ با شدت کمتر در پخش بیمارستانی و در برخی موارد حصول عملکرد مستقل بیمار در خانه ادامه می یابد.
باید به مونیتور و وسایل احیاء بیماران بدحال مجهز باشد در عین PACU ، جهت انجام این دوره انتقالی منحصر به فرد حالیکه این واحد می بایست یک محیط آرام جهت ریکاوری و استراحت بیماران باحال مناسب را فراهم آورد.

پذیرش در واحد مراقبت پس از بیهوشی

را با جزئیات مرتبط به شرح حال بیمار، شرایط طبی، PACU متخصص بیهوشی پرستار ،PACU بهنگام ورود به. دقت ویژه بر مونیتورینگ اکسیژناسیون ) پالس اکسیمتری(، تهویه ) – بیهوشی و جراحی وی آشنا می کند )جدول ۵ تعداد تنفس، باز بودن راه هوایی، کاپنوگرافی( و گردش خون بیمار ) فشار خون سیستمیک، ضربان قلب، الکتروکاردیوگرام
و طی ریکاوری اولیه PACU اعمال می شود.

اکثر بیماران اکسیژن مکمل را در طی انتقال از اتاق عمل به ECG ثبت می شود. PACU دریافت می کنند. علائم حیاتی در صورت نیاز مکرر و حداقل هر ۵۱ دقیقه در PACU در علائم حیاتی و سایر اطلاعات مرتبط بصورت مستند ثبت می شود که بخشی از گزارش وضعیت طبی بیمار را شامل می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.