دانلود جزوه ادله اثبات دعوی استاد مهدی حبیبی تبار

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
901KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
494 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود جزوه ادله اثبات دعوی استاد مهدی حبیبی تبار

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه ادله اثبات دعوی استاد مهدی حبیبی تبار می باشد .این فایل شامل ۹۲ صفحه جزوه تایپ شده سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه ادله اثبات دعوی استاد مهدی حبیبی تبار

قاعده بار اثبات دعوی بر عهده مدعی یا البینه علی المدعی است
م ۱۲۵۷ ق.م و ۱۹۷ آ.و.م؛ قاعده چه می گوید؟ آقا اگر شما مدعی امری باشید بایستی ادعایتان را اثبات کنید و کسی که ادعایی می کند باید بتواند ادعایش را اثبات کند. مثال: اگر شخصی مدعی رابطه زوجیت است اگر شخصی مدعی وجود دین است، اگر شخصی مدعی دارا بودن حق انتفاع است، اگر شخصی مدعی مالیکت است، هر کسی مدعی هر چیزی که بود بایستی آن را اثبات کند بنابراین اگر کسی مدعی امری و حقی هست باید آن را ثابت کند.

م ۱۹۷ آ.د.م، می گوید اصل برائت است )برائت در امور مدنی معین عدم اشتغال ذمه( اگر چه در ابتدا م ۱۹۷ حرف از برائت می زند اما همان طور که آقای دکتر شمس فرمودند در ادامه بحث حرف از اصل عدم می
زند و کاش همان جور که دکتر شمس گفتند کاش می گفت اصل عدم است و در واقع در این جا ماده دارد اصل عدم بیان می کند نه اصل برائت را. یادمان باشد که اصل برائت رابطه اش با اصل عدم عموم خصوص مطلق است.
یعنی هر برائتی، عدم است ولی هر عدمی، برائت نیست بنابراین اصل برائت درون اصل عدم قرار می گیرد ۱۲۵۷ و ۱۹۷ ماهیتاً یک چیز را می خو.اهند بگویند شما اگر ادعایی داری بایستی ثابت کنی لکن همان طور که دکتر شمس گفتند در ۱۹۷ ما از اصل عدم استفاده کرده بودیم.

مدعی باید ادعایش را اثبات کند خب مدعی کیست؟ با چه پارامتری و معیاری شما مدعی را شناسایی می کنی؟ به عبارت دیگر مدعی را چگونه شناسایی می کنی که می گویی بایستی ادعایش را ثابت کند؟

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.