دانلود جزوه درس برنامه ریزی شهری مبانی و ایران

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
761 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود جزوه درس برنامه ریزی شهری مبانی و ایران

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس برنامه ریزی شهری مبانی و ایران می باشد. این فایل ۲۳۲ صفحه جزوه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 جزوه درس برنامه ریزی شهری مبانی و ایران

فصل اول: الگویی از یک فرآیند کلی برنامه ریزی
از بررسی منابع علمی موجود نتیجه میگیریم که هیچ الگوی تعمیم یافته کلی از برنامهریزی وجود نداارد کده بتدواه بده آسانی آه را برای هافهای خود بکار گرفت. مراحل فرآینا برنامهریزی را میتواه به صورت زیر تشخیص داد:

۱ شناخت اولیه و تعریف مسائل: نظارت بر در نظر داشتن مشکلات مربوط و تجزیه و تحلیدل آنادام میای ده شدرای – موجود و شرای پیش بینی شاه برای شناخت مشکلاتی که نیازمنا رسیاگی ه تنا.
۲ تصمیم گیری به اجرا و تعریف وظیفه برنامهریزی: تصمیم به بررسی مشکلات و تعیدین راهادای مختلدم عمدلم – منظور از وظیفه برنامه ریزی تنظیم هدفهای کلی برای طرحم تنظیم روش برای طراحی و ارزشیابی طرحهای پیشنهادی مختلم.

۳ گردآوری یافتهها، تجزیه و تحلیل و پیش بینی: گدرد آوری و تجزیده و تحلیدل دادههدای مربدوط بده مشدکلات -برنامه ریزی پیش بینی چارچوب تغییرات توسعه های شاری و تنطیم های تعیین موانع تعیین هافهای خاص برای طرح.
۴ تعیین بازدارنده و هدفهای خاص: تعیین موانعم تعیین هافهای خاص برای طرح. –
۵ تنظیم معیارهای عملی برای طرح: تنظیم اناازههایی برای هافهای خاص گرد آوری شواهای در بازه اهمیت – -ن بی دسترسی به هدفهای خاص
۶ طرح برنامه :گزینش روش یک یا چنا طراحیم استفاده از معیارهای طراحی برای تایه طرحهای پیشناادی –
۷ تست طرح پیشنهادی: ت ت هماهنگی درونیم برآورد آزادی عمل با توجه به محاودیتها. –
۸ ارزیابی طرح: اندازه گیری سطوح دسترسی به هدفهای خاص ارزیابی شواهد فراهم شاهد ارائه یافته ها در چدارچوب -معیول ارائه ی سفارش برای تصمیم گیرناگاه ناایی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.