دانلود جزوه درس کد گذاری (۱) دکتر محمد غلامی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
605 بازدید
11,000 تومان 9,800 تومان٪11 تخفیف

دانلود جزوه درس کد گذاری (۱) دکتر محمد غلامی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس کد گذاری (۱) دکتر محمد غلامی می باشد. این فایل شامل ۱۶۶ صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه درس کد گذاری (۱) دکتر محمد غلامی

کد گذاری یکی از روش های رایج برای انتقال امن و غیر تکراری اطلاعات است.

که در بسیاری از علوم از مورد استفاده قرار می گیرند .

یکی از مهم ترین زمینه های استفاده از کد گذاری ، مخابرات است که در آن یا منبع و یا خط انتقال کد گذاری می شود.

و در این حالت خطای ارسال نیز پایین می آید . این جزوه منبع مناسبی برای درس کد گذاری ۱ می باشد .

نظریه کدگذاری یا نظریهٔ رمزنگاری به بررسی روش‌های کدگذاری اطلاعات می‌پردازد و یکی از راه‌های حل مساله در بخش‌های مختلف علوم (مثل نظریه اطلاعات، مهندسی برق، ریاضیات و علوم رایانه، انتقال داده) است; به این ترتیب که می توان با استفاده از آن روش‌های مطمئن برای انتقال داده‌ها طراحی کرد به طوری تکرارهای بی مورد کم و خطاها کاهش یابد.

نظریه کدگذاری در سال ۱۹۴۸ توسط ریچارد همینگ پایه‌ریزی شد. وی پی برده بود هنگامی که رایانه از یک عمل رایج نسخه‌برداری می‌کند و با عمل دیگری شروع به کار می‌کند، هرگز نمی‌تواند به حالت اولیه باز گردد. نظریه کدگذاری مثال قابل توجهی از ریاضی محض در حل مسائل علمی است.

اگر چه برخی از رمزهای ساده دارای ساختاری هستند که نیاز زیادی به ریاضیات ندارند، با این حال ویژگی رمزها از کشفیات ریاضیات است. مانند هسته ارسال خطی که اثبات فعالیت های واقعی را ممکن می‌سازد و بدون این‌گونه برهان‌ها، رمزها در حقیقت بدون استفاده می‌باشند. علاوه بر این، ریاضیات موجب ایجاد رمزها در ابعاد دیگر می‌شود و با افزایش قابلیت تصحیح خطا، اثبات‌هایی را برای موجودیت یا عدم موجودیت رمزها ارایه داده ‌است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.