دانلود جزوه شیوه نامه غربالگری و تشخیص ناهنجاری جنین

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
184KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
458 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

دانلود جزوه شیوه نامه غربالگری و تشخیص ناهنجاری جنین

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه شیوه نامه غربالگری و تشخیص ناهنجاری جنین می باشد .این فایل شامل ۱۰ صفحه جزوه سودمند با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه شیوه نامه غربالگری و تشخیص ناهنجاری جنین

مراحل غربالگری:

۱ مشاوره با خانم باردار
غربالگری ناهنجاری U انتخاب U با توجه به محدودیت زمان اخذ مجوز سقط قانونی و ضرورت آگاهی والدین برای جنین، مشاوره باید در اولین ملاقات بارداری (هفته ۶ تا ۱۰ بارداری) انجام شود.
در گفتگو با خانم باردار، اطلاعات زیر ارایه می شود:
برخی اختلالات کروموزومی(تریزومی ها) در این غربالگری کشف می شود که شایع ترین آن، سندرم داون است.
سندرم داون وقتی اتفاق می افتد که در زمان تقسیم سلولی، جنین به جای ۴۶ کروموزوم، ۴۷ کروموزوم داشته باشد. (کروموزوم ۲۱ اضافه)
سندرم داون ممکن است به صورت تصادفی در هر بارداری اتفاق بیفتد.
حتی اگر سابقه فامیلی، خانوادگی و یا سابقه زایمان قبلی نوزاد مبتلا به سندرم داون وجود نداشته باشد، احتمال وقوع این عارضه در بارداری فعلی همچنان وجود دارد.

با افزایش سن مادر، خطر وقوع سندرم داون افزایش می یابد، به گونه ای که:
۲۹ سال هستند، وقوع سندرم داون ۱ در ۱۵۰۰ مورد بارداری ( ۱:۱۵۰۰ ) است. – – در زنانی که در طیف سنی ۲۰ تا ۳۹ سال هستند، وقوع سندرم داون ۱ در ۹۰۰ مورد بارداری ( ۱:۹۰۰ ) است. – – در زنانی که در طیف سنی ۳۰- در زنانی که در طیف سنی ۴۰ و بالاتر سال هستند، وقوع سندرم داون ۱ در ۱۰۰ مورد بارداری ( ۱:۱۰۰ ) است.

نتایج غربالگری ناهنجاری جنین فقط میزان خطر را نشان می دهد. نتایج تستهای تشخیص قطعی مثل آمنیوسنتز ملاک ختم بارداری است. CVS یا انجام غربالگری و تشخیص ناهنجاری جنین هزینه بر است و نیازمند مراجعه به مراکز معتبر و افراد متبحر در  شهرستان محل اقامت یا خارج از محل اقامت می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.