دانلود جزوه کتاب خود کاوی اریک فروم

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
160KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
578 بازدید
7,500 تومان 5,500 تومان٪27 تخفیف

دانلود جزوه کتاب خود کاوی اریک فروم

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه کتاب خود کاوی اریک فروم  می باشد. این فایل شامل ۲۴ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه کتاب خود کاوی اریک فروم

خودکاوی به عنوان شیوه ای برای شکوفایی استعدادهای نهفته انسان و بعنوان شیوه رهایی انسان از قید و بندهای ذهنی – روانی مطرح شده است .

حتما روانکاوی و خودکاوی یگانه راه های رشد دادن شخصیت انسانی نیستند . زندگی اجتماعی با همه فراز ها و نشیب های آن اساس شکوفایی انسان است . ولی متأسفانه توان مقابله با ناسازگاری های زندگی و تواما توان بهره گیری از امکانان رشدی انسانی در مواردی چنان رو به ضعف نهاده و در مواردی نیز چنان مقهور نیرویی قویتر از اهداف خفته انسانی شده است که بدون تلاش برای ایجاد امادگی لازم تحقق آزادی عمیق و شکوفایی همه جانبه انسان امری است ناشدنی .

خودکاوی همانگونه که فروم میگوید:شیوه ای است برای دستیابی به ” هنر زندگی ” و ” هنر بودن ” . انسان تنها در خلال شناخت از شخصیت واقعی خویش می تواند تأثیرات مفید و غیر مفید زندگی خود را از یکدیگر تمیز دهد و بدینسان تلاشی برای شدن را آغاز دارد .

اریک فروم از دهه سی قرن حاضر و توسط نگارش کتابهای ” هنر عشق ورزیدن ” و ” داشتن یا بودن ” بعنوان چهره ای معروف و معتبر در روانکاوی اجتماعی شناخته شده است . تعالیف وی همگی جنبه ای انتقادی نسبت به جامعه معاصر دارند . در نوشته های وی خطوط تحولی عظیم در مکتب انسانگرایی و سنگ بنا انسانگرایی نوین را می توان مشاهده کرد .

فروم از جمله متفکرانی بود که با نگرش به حوادثی که زندگی انسان امروزی را شکل می دهند درصدد آشکار نمودن واقعیات زندگی انسانی برامد تا بدین وسیله انسان را به مفهوم خاص کلمه نسبت به اهداف زندگی خویش اگاه سازد ، اینکار را وی از جایگاه روانکاو ، فیلسوف ، جامعه شناس و انسانی جویای ” بودن ” هدیت میکرد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.