دانلود خلاصه کتاب ورزش درمانی ۱۲ (معرفی ورزش باند کشی)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
793 بازدید
8,000 تومان 6,700 تومان٪16 تخفیف

دانلود خلاصه کتاب ورزش درمانی ۱۲ (معرفی ورزش باند کشی)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf خلاصه کتاب ورزش درمانی ۱۲ (معرفی ورزش باند کشی) می باشد. این فایل شامل ۴۸ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب ورزش درمانی ۱۲ (معرفی ورزش باند کشی)

تاریخچه باند کشی
باندهای کشی بیش ا ز ۲۵ سال است که به عنوان وسیله ای جهت ایجاد مقاومت پیش رونده در تمرینات ورزشی توسط ا نجمن فیزیوتراپی آمریکا ) APTA (، تأیید شده است. مقاومت الاستیکی باندهای کشی برای ا فزایش قدرت،ا نعطاف پذیری، عملکرد و به عنوان کاهنده درد مفصلی تأیید شده است. شواهد علمی نشان می دهند که برنامه های ورزشی با استفاده ا ز باندهای کشی باعث توانبخشی صدمات، بهبود توانایی عملکردی سالخوردگان ، بهبود عملکرد ورزشی و کمک به درمان بسیاری ازبیماریهای مزمن شده است.باندهای مقاومتی قابل حمل و کم هزینه و چند کاره هستند.

انواع تمرینات ورزشی
• در تمام تمرینهای ورزشی، وضعیت بدنی و هم ترازی بدن حیاتی است. شانه ها و باسن را تراز و در وسط نگه دارید، شکم را سفت، و زانو را در حالتا ستراحت قرار دهید. مطمئن شوید که درا من ترین وضعیت ممکن با حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات تمرین می کنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.