دانلود سوالات آمادگی آزمون استخدامی علوم پزشکی رشته علوم آزمایشگاه

دانلود سوالات آمادگی آزمون استخدامی علوم پزشکی رشته علوم آزمایشگاه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
474 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود سوالات آمادگی آزمون استخدامی علوم پزشکی رشته علوم آزمایشگاه

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf سوالات آمادگی آزمون استخدامی علوم پزشکی رشته علوم آزمایشگاه (آزمونهای استخدامی و اطلاعات عمومی)می باشد. این فایل شامل ۴۸ صفحه می باشد و در قالب فرمت word تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

سوالات آمادگی آزمون استخدامی علوم پزشکی رشته علوم آزمایشگاه

فهرست مطالب:
خون شناسی
میکروبیولوژی
ایمونولوژی و سرولوژی
بیوشیمی

رشته علوم آزمایشگاهی از پرطرفدارترین رشته های گروه علوم تجربی است.

که جزو شاخه های علوم پزشکی به حساب می آید که تاثیر زیادی در بهداشت و کاهش هزینه‌های درمان داشته است. این رشته برای تشخیص و درمان و همچنین پیشگیری و پیگیری بیماری‌های مختلف علوم پزشکی کمک بسیاری کرده است. زمینه فعالیت این رشته بیشتر در ارتباط با آنالیز آزمایشگاهی خون و مایعات بافتهای بدن است.

افرادی که در رشته علوم آزمایشگاهی تحصیل می کنند با آزمایش های بیوشیمیایی و هماتولوژی می توانند پزشک در تشخیص بیماری یاری کنند. قبل از انقلاب این رشته هم به صورت کارشناسی دایر بود و بعد از آن در مقطع کاردانی و همچنین دکترای حرفه ای نیز دانشجو می پذیرد..

رشته علوم آزمایشگاهی خصوصاً در مقطع کاردانی یک رشته عملیات افرادی که در کار عملی شرکت کنند و نسبت به آزمایش های ادرار و مدفوع و همچنین بو های نامطلوب حساسیت زیادی نداشته باشد می توانند در رشته ادامه تحصیل دهند. همچنین لازم است که دانشجو به درس شیمی و زیست علاقه مند باشد.

رشته علوم آزمایشگاهی در ایران تا مقطع دکترا به صورت ناپیوسته تدریس می شود. فردی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شود میتواند خون بگیرد همچنین با زمینه‌های خون شناسی، ایمنی شناسی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک، بافت شناسی، باکتری شناسی، انگل شناسی و قارچ شناسی آشنا است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.