دانلود طرح جامع تفصیلی شهر ایزدخواست (شهرستان آباده) جلد چهارم

دانلود طرح جامع تفصیلی شهر ایزدخواست (شهرستان آباده) جلد چهارم
نوع فایل
pdf
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1444 بازدید
10,000 تومان 9,000 تومان٪10 تخفیف

دانلود طرح جامع تفصیلی شهر ایزدخواست (شهرستان آباده) جلد چهارم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf طرح جامع تفصیلی شهر ایزدخواست (شهرستان آباده) جلد چهارم تجزیه و تحلیل و طرح پیشنهادی می باشد. این فایل شامل ۲۶۴ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پیشگفتار

به نظر می رسد قبل از اینکه بر مبنای اطلاعات جمع آوری شده شروع به تجزیه و تحلیل نمائیم ، لازم است پیمایشی در طرحهای جامع و تفصیلی شهرها داشته باشیم و در صورت مشاهده عدم تحقق دلایل آن را بیابیم که مطمئنًا یکی از نتایج این پیمایش، واقع بینانه تر و به نوعی اجرائی تر به موضوع نگاه کردن خواهد بود.

با نگاهی به طرحهای جامع سالهای گذشته و بررسی آنها جهت دستیابی به درصد موفقیت آن متأسفانه مشاهده میشود که درصد تحقق پذیری این طرح ها اندک می باشد و عملیات عمرانی و اجرایی در سطح شهرها کمترین تطابق را داشته و به نوعی سلیقه ای عمل شده است. دلایل عدم موفقیت طرح های جامع – تفصیلی (توسعه و عمران):

۱ م- طالعات عمومًابر اساسواقعیات موجود نبوده و به نوعی کپی برداری از مطالعات دیگر شهرها میباشد. همچنین در تهیه مطالعات و ارائه طرحهای پیشنهادی متأسفانه از کارشناسان ذیربط استفاده نمی گردد و جهت کم نمودن هزینه ها معمولاًاکثر مشاورین از یک یا دو نفر کارشناس که عمومً اهم جغرافیا می باشداستفاده مینمایند.

۲ ع- دم دعوت از کارشناسان ارشد برنامه ریزی شهری، ترافیک، معماری ، طراحی شهری ، جامعه شناسی و اقتصاد جهت فعالیت در تهیه طرح و بکارگیری نیروهای فاقد تجربه که اشراف کافی ندارند، باعث می شود که نتیجه کار واقع بینانه نبوده و کارایی لازم را نداشته باشد.

۳ ع- دم ارائه برنامه واقعی جهت تأمین منابع درآمد یپا یدار برای شهرداریها که مجریان اصلی اجرای طرح های فوق می باشند که این امر باعث می گردد شهرداری پشتوانه مالی جهت اجرای طرح نداشته باشد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.