دانلود فایل تحقیق پیشرفته درس GIS پیشرفته (مدل سازی سه بعدی لایه های شهری)

دانلود فایل تحقیق پیشرفته درس GIS پیشرفته (مدل سازی سه بعدی لایه های شهری)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
580 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

دانلود فایل تحقیق پیشرفته درس GIS پیشرفته (مدل سازی سه بعدی لایه های شهری) ۴۰ صفحه

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شما سروران گرامی می باشد جامع ترین و کامل ترین فایل pdf  تحقیق پیشرفته درس GIS پیشرفته (با عنوان مدل سازی سه بعدی لایه های شهری) می باشد. این فایل شامل ۴۰ صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .درصورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

تحقیق پیشرفته درس GIS پیشرفته (مدل سازی سه بعدی لایه های شهری)

کلیات

تنها با استفاده از نمایش سه بعدی قابل حل هستند. نمایش داده ها در GIS بسیاری از مشکلات فضا سه بعدی به سرعت روابط مکانی بین عوارض را نشان می دهد و ابزارهای تحلیلی این روابط را
درون الگوها بیان می کنند .ن مایش سه بعدی داده های مکانی امکان انتقال و بررسی یکپارچه داده Arc GIS 3D ها را با مقیاس جهانی، محلی و یا در سطح خیابان فراهم می کند .

نوار افزار ابزار لازم برای ایجاد، مدیریت، نمایش و تحلیل و اشتراک گذاری داده های مکانی را در Analyst از دو Arc GIS فضای سه بعدی فراهم می کند. به طور کلی نمایش محیطی داده ها در نرم افزار
طریق فراهم می شود: نمایش حجم انبوهی از داده های سه بعدی در یک دید جهانی با استفاده از ArcScene و یا نمایش داده ها در سطح سیستم مختصات محلی با استفاده از Arc Globe و اعمال ArcScene انجام می پذیرد. که در فصل جاری مدل سازی سه بعدی شهری در محیط برخی از تحلیل های سه بعدی بر روی لایه های شهری مطرح می گردد. همچنین نحوه به کارگیری مدلساز تحلیلی در این محیط برای اجرا تحلیل مورد نظر بر روی لایه ایجاد شده ذکر آشنا می شوید. ArcScene خواهد شد و در نهایت با انواع تنظیمات اصلی و قابلیتهای نمایشی.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.