دانلود فایل جامع خلاصه کتاب تئوری تغییر نوشته ابوالفضل قراخانلو

دانلود فایل جامع خلاصه کتاب تئوری تغییر نوشته ابوالفضل قراخانلو
نوع فایل
pdf
حجم فایل
476KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
864 بازدید
7,500 تومان 5,800 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل جامع خلاصه کتاب تئوری تغییر نوشته ابوالفضل قراخانلو

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل خلاصه کتاب تئوری تغییر (با دانش ان ال.پی زندگی خود را آن طور که دوست دارید تغییر دهید) نوشته ابوالفضل قراخانلو سال نشر ۱۳۹۵ می باشد. این فایل شامل ۴۴ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب تئوری تغییر نوشته ابوالفضل قراخانلو

تغییر، چیزی است که انسان از همان ابتدای تولد که مجبور است بطن مادر را به سمت دنیای بیرون رها کند، ناخواسته درگیر آن است. شاید برای همین، همیشه از تغییر هراس دارد و آن را مطلوب نمیداند. اما تغییر دو دست هی عمده است، تغییری که فرد میخواهد در زندگی ایجاد کند و تغییری که دیگران در زندگی وی ایجاد م یکنند.

تفاوت این دو تغییر، مانند تفاوت خال لب و دان هی فلفل است. از آنجا که این تغییرات خواسته و ناخواسته محسوب م یشوند، بنابراین نظام عصبی انسان در تعامل با این دو نوع تغییر، به شیو هی یکسانی عمل نمیکند. یکی از مباحث بسیار مهم برنامه ریزی عصبی زبانی، مدیریت تغییر است. برنام هریزی عصبی زبانی، این قبیل تفاو تها را شناسایی م یکند و برنام هی هدایت و هموارسازی راه تغییر را نشان م یدهد.

در این کتاب، عناصر تغییر معرفی شده و ابزارهای ان.ال.پی برای تعامل و کنترل این عناصر توضیح داده م یشود. خواننده با همراهی این کتاب با ویژگیهای آشکار و پنهان نظام تفکر، رفتار و احساس خود آشنا می شود و با این آشنایی میتواند موانع موجود در راه هدف را شناسایی کند. پس از شناسایی موانع، با فعالیتهایی که در ارتباط با بخشهای مختلف این کتاب بیان شده است میتواند، موانع را رفع کرده یا آ نها را به فرصتی برای تحقق اهداف خود تبدیل کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.