دانلود فایل جامع پاورپوینت تاریخچه ساخت خودرو

دانلود فایل جامع پاورپوینت تاریخچه ساخت خودرو
نوع فایل
PPT
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
729 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود فایل جامع پاورپوینت تاریخچه ساخت خودرو

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت با موضوع: تاریخچه ساخت خودرو می باشد. این فایل شامل ۳۱ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت PPT تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت تاریخچه ساخت خودرو

قسمت هایی از متن فایل:

مقدمه

خودرو به وسایلی گفته می‌شود که بدون ارتباط با وسیله دیگر و به کمک نیروی ماشینی خود، قادر به حرکت باشد. امروزه بیش از ۴۰۰ میلیون خودرو ، در جاده ها رفت و آمد می کنند. این وسیله ، بر جامعه تاثیر فراوانی گذاشته و یکی از مهم ترین اختراع های انسان است.

عصر خودرو

چیزی نگذشت که استفاده از جاده ، مفیدترین نوع حمل و نقل شناخته شد.هرکسی با یک خودرو می توانست برای کار یا تفریح ، به هرکجا سفرکند. ابتدا کمتر کسی می توانست خودرو شخصی بخرد ، ولی در طول دهه ی ۱۹۲۰ ، تولید انبوه خودروهای ارزان قیمت آغاز شد و کامیون های سنگین با کار آیی بسیار بیش تر شناخته شد.

شاید بتوان اولین ایدهٔ مکتوب در مورد وسیلهٔ نقلیه‌ای را که بدون نیروی انسان یا حیوانات قادر به حرکت باشد، در ایلیاد اثر هومر یافت. در قسمتی از رمان، هفاستوس (خدای آتش و فلزکاری) یک سه‌چرخهٔ متحرک می‌سازد و از آن برای جابجایی استفاده می‌کند.
اما در عالم واقع، این وسیله برای اولین بار در کشور انگلستان ساخته شد. این وسیله نقلیه به کمک نیروی بخار کار می‌کرد.که دارای یک موتور بزرگ بخار بود که برای تولید توان به مقادیر زیادی آب و ذغال سنگ نیاز داشت و جهت استفاده از آن به چند خدمه نیاز بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.