دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا درمانهای یک پارچه نگر و التقاطی

دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا درمانهای یک پارچه نگر و التقاطی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
170KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
809 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا درمانهای یک پارچه نگر و التقاطی

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین و جامع ترین پاورپوینت فصل چهاردهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا درمانهای یک پارچه نگر و التقاطی آرنولد لازاروس است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل ۲۶ اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

التقاط گرائی فنی یا یکپارچگی نظری؟

در درمان یکپارچه نگر هدف بهترکردن اثربخشی و کارائی روان درمانی است.  تحقیق بدون مرز و علاقه به گفتگوی فرانظری، مشخصه جنبش یکپارچه نگر است  التقاط گرای فنی کمتر نظری است و می خواهد توانائی ما را درانتخاب بهترین درمان برای فرد و مشکل او بهبود بخشد. التقاط گرائی می خواهد پیش بینی کند که مداخله ها برای چه کسانی نتیجه بخش هستند و مبنای آن عملی است نه نظری دریکپارچه نگری نظری، دو یا چند سیستم روان درمانی با هم ترکیب می شوند. به این امید که نتیجه آن، بهتر از یک درمان تک بعدی باشد.

نظریه شخصیت و آسیب شناسی روانی

روانکاوان و هم رفتارگرایان، براهمیت اضطراب تأکید دارند اما بین این دودیدگاه ازنظر فرمول بندی و درمان اضطراب تفاوتهای مهمی وجود دارد.

اما این تفاوتها به جای اینکه مغایرهم باشند، مکمل هم هستند. تعارض هائی که زندگی فرد را زیر سلطه خود درمی آورند، هم حاصل شیوه زندگی کردن و هم علت آن هستند.

نظریه فرایندهای درمانی

اینکه رویدادهای میان فردی باعث می شوند روان رنجوری ادامه یابد ایجاب می کند که درمانگر برای تغییر دادن الگوهای روان رنجوربصورت فعال مداخله کند تلاشهای تعبیری با هدف آگاهی از انگیزه های اولیه یا حتی فعلی،یکی از چند روش متلاشی کردن چرخه مخرب رویدادهاست.

وظایف درمانگران روان پویشی چرخه ای، عبارتند از، به کارگیری مداخله هائی که به طور سنتی با رویکردهای روانکاوی،رفتاری و به میزان کمتر، با رویکرد سیستمی ارتباط دارند، و اجرای آنها به شیوه ای که متقابلاً تسهیل کننده باشند و با هم تأثیر بگذارند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.