دانلود فایل پاورپوینت چالشهای جمعیت (فصل ششم کتاب دانش خانواده و جمعیت)

دانلود فایل پاورپوینت چالشهای جمعیت (فصل ششم کتاب دانش خانواده و جمعیت)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1034 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت چالشهای جمعیت (فصل ششم کتاب دانش خانواده و جمعیت)

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر فایل پاورپوینت چالشهای جمعیت فصل ششم کتاب دانش خانواده و جمعیت است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل ۲۵ اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه

کتاب «دانش خانواده و جمعیت» عنوان دو واحد درسی است که با مصوبه شورای برنامه ریزی آموزش عالی در زمره دروس معارف اسلامی ـ (گرایش اخلاق اسلامی) قرار گرفته است.

هدف از ارائه این درس چیست؟

در این مصوبه هدف از این درس، آشنایی دانشجویان با مبانی و آموزه های بنیادین خانواده و مهارت ­های تشکیل، تحکیم و تعالی این نهاد و همچنین تسهیل ازدواج جوانان ذکر شده ­است. بر اساس این مصوبه، اهداف رفتاری این درس آن است که: دانشجویان بتوانند مفاهیم بنیادین خانواده را براساس آموزه های دینی بیان کنند، با معیارهای انتخاب همسر آشنا شوند، مهارت­ های مورد نیاز در تشکیل خانواده و نحوه رفتار با همسر و سایر خویشاوندان را به دست آورند، با مفاهیم بنیادین مباحث جمعیت آشنا شوند و با فوائد فرزند آوری و آسیب های کاهش جمعیت در سطح ملی و پیامدهای تک­فرزندی در ابعاد فردی و خانوادگی آشنا شوند.

فصل ششم موضوع جمعیت و نرخ باروری در کشورهای جهان و خصوصاً در ایران بررسی شده و سیر تحولات جمعیت ایران و نیز عوارض این تحولات مورد توجه قرار گرفته ­است. با توجه به آسیب­ های پیش­روی کاهش میزان باروری در ایران و لزوم تجدید نظر در سیاست­ های جمعیتی، در این فصل سیاست­ های گسترده بسیاری از کشورها از جمله سوئد، نروژ، فرانسه، بریتانیا، آلمان، چین، ترکیه، روسیه، رژیم صهیونسیتی، سنگاپور، ایرلند و ژاپن برای افزایش باروری در کشور خود، ذکر شده­ است و در پایان علل ناباروری و درمان آن نیز شرح داده شده ­است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.