دانلود فایل جامع پاورپوینت عکس‌هایی که دنیا را تکان دادند

دانلود فایل جامع پاورپوینت عکس‌هایی که دنیا را تکان دادند
نوع فایل
PPT
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
511 بازدید
8,500 تومان 7,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود فایل جامع پاورپوینت عکس‌هایی که دنیا را تکان دادند

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت با موضوع عکس‌هایی که دنیا را تکان دادند می باشد. این فایل شامل ۴۹ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت عکس‌هایی که دنیا را تکان دادند

عکس‌هایی که دنیا را تکان دادند – بهترین عکس‌های خبری نیم قرن گذشته World Press Photo یک سازمان مستقل و غیرانتفاعی است که دفترش در آمستردام هلند قرار دارد و از سال ۱۹۵۵، هر ساله بهترین عکس‌های خبری را انتخاب می‌کند. هدف این تشکیلات از این کار ترغیب کردن رعایت استانداردهای حرفه‌ای در زمینه فتو‌ ژورنالیسم و تشویق مبادله آزاد و بدون محدودیت اطلاعات است.

در واقع World Press Photo بزرگ‌ترین و با اعتبارترین رقابت‌‌ عکس خبری را در سطح جهان اداره می‌کند. در این پست به معرفی بهترین عکس‌های خبری نیم قرن اخیر که از سوی این سازمان انتخاب شده است ، می‌پردازم. مرور این عکس‌ها، متأسفانه چهره زشت و آمیخته با فقر و جهل و غرور و تعصب دنیا را پدیدار می‌کند.

۱۹۵۷ ، شارلوت ، کارولینای شمالی: دروتی کانتس ، یکی از نخستین دانش‌آموزان سیاه‌پوستی است که توانسته وارد دبیرستان‌ هایی شود که پیش از آن صرفا سفیدپوستان را پذیرش می‌کرد.‌ عکس‌العمل‌های سفید پوستان باعث شد که والدین دروتی تنها بعد از ۴ روز وی را از دبیرستان خارج کنند.

ژوئن ۱۹۶۲ ، ونزوئلا: سربازی که مورد اصابت گلوله یک تک‌تیرانداز قرار گرفته

در آغوش یک افسر نیروی دریایی. عکاس این عکس را در حالت درازکش برای پرهیز از اصابت گلوله تک‌ تیرانداز به خودش گرفته است.

ژوئن ۱۹۶۳ ، سایگون ، ویتنام جنوبی: یک بودائی در اعتراض به آزار و اذیت پیروان مذاهب به وسیله دولت ویتنام جنوبی خودسوزی کرده است. این عکس‌ تأثیرگذار باعث شد ، رئیس جمهور کندی حمایت از دولت وبتنام جنوبی را متوقف کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.