دانلود فایل جامع پاورپوینت معرفی استان همدان

دانلود فایل جامع پاورپوینت معرفی استان همدان
نوع فایل
PPT
حجم فایل
373KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
648 بازدید
7,000 تومان 5,800 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل جامع پاورپوینت معرفی استان همدان

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با موضوع معرفی استان همدان می باشد. این فایل شامل ۲۳ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

معرفی استان  همدان

استان همدان با مساحت ۲۰هزار و ۱۷۲ کیلومتر مربع , ۲/۱ در صد از مساحت کل کشور را در بر می گیرد . این استان بین مدارهای ۵۹ درجه و ۳۳ دقیقه تا ۴۹ درجه و ۳۵ دقیقه عرض شمالی و ۳۴ درجه و ۴۷ دقیقه تا ۳۴ درجه و ۴۹ دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است .

استان همدان جزو استانهای غربی ایران است که از شمال به استان زنجان , از جنوب به استان لرستان , از شرق به استان مرکزی و از غرب به استان های کرمانشاه و کردستان محدود می شود.بلندترین نقطه استان همدان ,قله الوند با ارتفاع ۳۵۷۴ متر و پست ترین مکان این استان اراضی عمر آباد در کنار رود قره چای در بخش شرا و پیشخوار است .

جمعیت و ویژگی های آن:

تعداد جمعیت شهرستان همدان بر اساس سر شماری سال ۸۵ معادل ۶۳۷۳۰۴ نفر بوده است که۳۷.۴   درصد از جمعیت استان را شامل می شود . از این تعداد ۸۱.۲ درصد در نقاط شهری و۱۸.۸ درصد در نقاط روستایی ساکن می باشند .

استان همدان از نظر تقسیمات کشوری , ۸ شهرستان , ۱۶ شهر , ۱۸ بخش , و ۶۸ دهستان دارد و مرکز آن شهر همدان است .
این استان منطقه ای است مرتفع , کوهستان الوند که از شمال غربی به جنوب شرقی کشیده شده است جزو پیشکوه های داخلی زاگرس است . کوه الوند در جنوب و غرب شهر همدان قرار گرفته است و توده ای از سنگ گرانیت است .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.