دانلود فایل جامع pdf جزوه آموزشی راههای پیشگیری و کنترل بیماری سرطان

دانلود فایل جامع pdf جزوه آموزشی راههای پیشگیری و کنترل بیماری سرطان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
607KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
556 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf جزوه آموزشی راههای پیشگیری و کنترل بیماری سرطان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf  جزوه آموزشی راههای پیشگیری و کنترل بیماری سرطان می باشد این فایل شامل ۵۰ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزشی راههای پیشگیری و کنترل بیماری سرطان

مقدمه
امروزه بیش از ۲۰ میلیون نفر در جهان زندگی می کنند که با بیماری سرطان دست به گریبانند. پیش بینی می شود در سال ۸ میلیون مرگ ناشی / ۲۰۲۰ این رقم به ۳۰ میلیون نفر افزایش یابد. در سال ۲۰۱۲ بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت ۲ از سرطان ثبت شده است که ۲۲ درصد از کل مرگ های ناشی از بیماری های غیر واگیر را تشکیل می دهد.

در حال حاضر سرطان ها یکی از مسائل مهم و اصلی بهداشت و درمان در ایران و تمام دنیا میباشد. درکشور ما اهمیت این بیماری در حال افزایش است و به عنوان سومین علت مرگ و میر و دومین گروه بزرگ از بیماری های مزمن و غیر واگیر بهداشت و درمان کشور را به خود اختصاص داده است.
عادتهای جدید زندگی، افزایش مصرف دخانیات، افزایش جمعیت و مسنتر شدن ترکیب جمعیتی، از عوامل موثر در افزایش موارد بیماری سرطان محسوب میشوند.
پیشگیری از بسیاری از سرطان ها مقدور و تشخیص زودرس با هدف درمان قطعی در مورد بسیاری از سرطان ها میسر است. تخمین زده می شود که بیش از یک سوم از موارد سرطان قابل پیشگیری است و یک سوم هم مشروط به تشخیص سریع و زود هنگام، بالقوه درمان پذیر می باشند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.