دانلود فایل pdf نگاهی به ترکیب در نستعلیق تالیف امیر فلسفی

دانلود فایل pdf نگاهی به ترکیب در نستعلیق تالیف امیر فلسفی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
839KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
3550 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل pdf نگاهی به ترکیب در نستعلیق تالیف امیر فلسفی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf نگاهی به ترکیب در نستعلیق شامل نگاهی چند از سطر،بیت ،چلیپا و کتابت تالیف امیر فلسفی می باشد. این فایل شامل ۶۳ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

کتاب نگاهی به ترکیب در نستعلیق تالیف امیر فلسفی

کتاب نگاهی به ترکیب در نستعلیق شامل نکاتی چند از سطر، بیت، چلیپا و کتابت تالیف و تحریر استاد امیراحمد فلسفی راهنمای آموزشی پر طرفداری با چند نمونه سطر و چلیپا و کتابت و نقل حکایت توصیه های بسیار مهمی برای هنرمندان عرصه خوشنویسی دارد این کتاب در پاییز ۱۳۹۵ به چاپ بیست و یکم رسیده است.

ترکیب در نستعلیق یکی از کاربردی ترین کتاب های آموزش خوشنویسی در ایران است.

کتاب نگاهی به ترکیب در نستعلیق با نگاهی متفاوت به مباحث آموزشی خط نستعلیق شامل نکاتی مفید و ارزنده است برای خوشنویسان و هنرجویان دوره های مقدماتی تا ممتاز انجمن خوشنویسان ایران.

درک ضرورت تحول در امر آموزش هنر خوشنویسی باعث شد تا در این جزوه اطلاعاتی اساسی به هنرجویان داده شود. این اطلاعات شرح بخشی از آن اصول است شامل صفحه‌ پردازی ترکیب و نکته‌هایی دیگر درباره سطر بیت چلیپانویسی و کتابت خط نستعلیق. جزوه حاضر حاصل برداشتها و تجربیات نویسنده متأثر از آثار و تعلیمات اساتید گذشته و معاصر بویژه استاد امیرخانی است.

خط نستعلیق، (متشکل از لغات عربی نسخ و تعلیق) یکی از شیوه‌های نگارش خط در خوشنویسی فارسی است. این خط در ایران شکل گرفت و بیشتر هم در ایران و برخی کشورهای عربی رواج دارد و خوشنویسان ایرانی بیشتر با این خط به هنرنمایی می‌پردازند. خط نستعلیق معرف روح و فرهنگ ایرانی است و از آن در نوشتن متن‌های ادبی و غیرمذهبی فارسی، اردو، پشتو و به ندرت عربی استفاده می‌شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.