دانلود فایل جزوه تقریرات درس جامعه شناسی کیفری (دوره دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1134 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود فایل جزوه تقریرات درس جامعه شناسی کیفری (دوره دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه تقریرات درس جامعه شناسی کیفری (دوره دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی) دکتر علی حسین نجفی ابرند آبادی می باشد. این فایل شامل ۵۳ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه تقریرات درس جامعه شناسی کیفری

در کنار رشته جامعه­ شناسی جنایی، رشته مطالعاتی یا تخصصی دیگری در علوم جنایی تجربی، شاخۀ تحلیلی – تفسیری با عنوان ” جامعه شناسی کیفری”وجود دارد. قید یا صفت کیفری در این عنوان بر وزن حقوق کیفری استعمال می­شود. جامعه­ شناسی کیفری، مطالعه فرآیند تولد، شکل­ گیری و کارکرد و­ عملکرد نهادهای­ کیفری، قانونگذاری کیفری، فرآیند رسیدگی – دادرسی کیفری، سازمان و تشکیلات عدالت کیفری (پلیس – دادسرا – دادگاه )، مجازات­ها و نهادهای متولی اجرای احکام کیفری (زندان، بازداشتگاه و موسسه­ های مشابه، مددکاری اجتماعی و…) و به طور کلی تحلیل تصمیمات قضایی، آثار مجازات­ها در جامعه و… می­ باشد. بدین ترتیب در جامعه­ شناسی کیفری، کلیه تاسیسات حقوق کیفری و نظام کیفری، از منظر جامعه­ شناسی مورد بررسی، مقایسه، برآورد و نقد قرار می­ گیرند. پس اگر عنوان جامعه ­شناسی حقوق کیفری نیز به کار برده شود، مترادف با جامعه­ شناسی­ کیفری خواهد بود.

  طیف وسیعی از دانشجویان حقوق کیفری با استاد دکتر علی حسین نجفی ابرندآبادی آشنایی دارند و البته سعی می کنند که همیشه به جدیدترین جزوات استاد گرانقدر دست پیدا کنند. در این مطلب، جزوه ایشان در زمینه جامعه شناسی کیفری ارائه شده است. البته جزوه جدید ایشان که مطالب جدیدتری دارد ، در سایت قرار گرفته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.