دانلود فایل جزوه کنکوری مبحث دنباله ها رشته ریاضی فیزیک و تجربی سمانه ترکی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
588 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل جزوه کنکوری مبحث دنباله ها رشته ریاضی فیزیک و تجربی سمانه ترکی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه کنکوری مبحث دنباله ها رشته ریاضی فیزیک و تجربی سمانه ترکی و دکتر حسین عبدوی نژاد می باشد این فایل شامل ۴۴ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه کنکوری مبحث دنباله ها رشته ریاضی فیزیک و تجربی سمانه ترکی

دنباله ها یکی از مباحث مهم و بسیار نمره آور در امتحانات پایان ترم و همچنین کنکور بوده و هست و خواهد بود و تنوع سوالات در مورد این مبحث بسیار زیاد است. چنانچه بخواهید از مبحث الگو و دنباله ها در امتحانات پایان ترم و همینطور کنکور نتیجه عالی ای را دریافت کنید باید چندین کتاب را در این مورد مطالعه کنید.

میدانیم که در نظام جدید آموزشی تلاش شده است که برخی مباحث مثل دنباله ها فقط در یک سال به طور کامل آموزش داده شوند و در سال های بعد مبحثی مثل دنباله ها در کتاب درسی مطرح نمی شوند.

به همین دلیل با گذشت دوسال از یادگیری چنین مبحثی دانش آموزان زیادی در کنکور نمی توانند پاسخ تست های مربوط به مبحث الگو و دنباله ها را درست محاسبه کنند به همین خاطر الگو و دنباله ها با همه سادگی هایشان یکی از مباحث مشکل برای شما عزیزان در کنکور شده است. با مطالعه این جزوه مطمئنا این مبحث را هیچگاه فراموش نخواهید کرد و از مطالعه لذت خواهید برد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.