دانلود جزوه هماتولوژی لوسمی یا سرطان خون (علائم،علت،انواع لوسمی،درمان)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
396KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
790 بازدید
7,500 تومان 5,500 تومان٪27 تخفیف

دانلود جزوه هماتولوژی لوسمی یا سرطان خون (علائم،علت،انواع لوسمی،درمان)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه هماتولوژی لوسمی یا سرطان خون (علائم، علت، انواع لوسمی، درمان) می باشد. این فایل شامل ۱۶ صفحه  می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه هماتولوژی لوسمی یا سرطان خون (علائم، علت، انواع لوسمی، درمان)

لوسمی حاد، درمان لوسمی ،عکس انواع لوسمی ،لوسمی در کودکان، انواع لوسمی،لوسمی مزمن، داروی ضد سرطان، لوسمی میلوئیدی حاد، لوسمی حاد لنفوئیدی، آزمایش سرطان خون، شناسایی سرطان خون، عوامل سرطان زا

لوسمی خون سازی از طریق جایگزینی سریع و پیوسته سلول ها صورت می پذیرد؛ تولید طبیعی سلول های اختصاصی خون از سلول های بنیادی پیش ساز به طور دقیقی مطابق نیاز بدن تنظیم می شود.
اگر مکانیسم کنترلی تولید این سلول ها نقص داشته باشد، سلول می تواند به طور افراطی تکثیر شود. بدخیمی های خون ساز اغلب توسط سلول های دخیل در آن طبقه بندی می شوند.

لوسمی )لوکمی( تکثیر نئوپلاستیک یک نوع سلول خاص )گرانولوسیت ها، منوسیت ها، لنفوسیت ها یا به ندرت گلبول های قرمز خون( است.
نقص از سلول بنیادی خون ساز میلوئیدی یا لنفوئیدی ناشی می شود. لکوسیتوز به افزایش مقدار لکوسیت ها )گلبول های سفید خون( در گردش خون اشاره دارد.
سیستم خون ساز شامل خون و جایگاهی است که در آنجا خون تولید می شود و مغز استخوان و سیستم رتیکولواندوتلیال را دربر می گیرد. ((RES .خون اندامی اختصاصی است که به صورت مایع بوده و از این نظر با اندام های دیگر متفاوت است. خون متشکل از پلاسما و انواع مختلف سلول است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.