دانلود فایل خلاصه کتاب مدیریت اقتضائی متناسب با فرهنگ های سازمانی دیانا سی. فنیری

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
174KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
684 بازدید
7,000 تومان 5,800 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل خلاصه کتاب مدیریت اقتضائی متناسب با فرهنگ های سازمانی دیانا سی. فنیری

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع  pdf خلاصه کتاب مدیریت اقتضائی متناسب با فرهنگ های سازمانی دیانا سی. فنیری مترجم: ناصر میرسپاسی می باشد. این فایل شامل ۲۳ صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مدیریت اقتضائی، متناسب با فرهنگ های سازمانی فصل یکم
فرهنگ و تغییر

می دانیم که هیچ سازمانی در خلاء وجود ندارد سازمان ها در محیط زندگی می کنند از محیط متأثر گردیده و برآن تأثیر می گذارند. این تأثیر متقابل در بخش سازمان بیشتر به فرهنگ سازمانی و افراد
وابسته به آن مرتبط می گردد. این فرهنگ نشئت گرفته از جامعه، مردم و کشور است که در سازمان ها نفوذ می کند و نهادینه می شود.

در رفتار سازم انی فرهنگ در کادرهای محدودتری همانند ارزش ها، اعتقادات، نگرش برنامه ریزی شده قرار گرفته و استفاده می شود. بنابراین:
فرهنگ عبارت است از شیوه نگرشی که در میان بسیاری از افراد مشترک است . فرهنگ در حال تغییر است و مدیران نیز بایستی به دنبال تغییر آن باشند . به منظور شکل دهی مجدد یک فرهنگ سازمانی، مدیران بایستی از برنام ه های متنوع فرهنگی استفاده کنند .

غرب و شرق دارای تفاوت های فرهنگی هستند . فرهنگ غربی تسلط بر طبیعت، واقعیت ابتدایی یا حقیقت غائی را برعلم و تجربه مبتنی می داند. فرهنگ شرقی در جستجوی هماهنگی با طبیعت است و واقعیت را بیشتر مبتنی بر حقیقت مشهود می بیند تا در آزمایشات تجربی. هر فرهنگی ارزش های خود را دارد. ارزش ها چیزهایی هستند که در یک فرهنگ محترم، ممتاز و باارزش شمرده می شوند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.