دانلود فایل خلاصه کتاب نگاهی دوباره به تربیت اسلامی جلد دوم دکتر خسرو باقری

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
450KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
2544 بازدید
8,000 تومان 7,000 تومان٪13 تخفیف

دانلود فایل خلاصه کتاب نگاهی دوباره به تربیت اسلامی جلد دوم دکتر خسرو باقری

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب نگاهی دوباره به تربیت اسلامی جلد دوم تالیف دکتر خسرو باقری می باشد. این فایل شامل ۵۱ صفحه و درقالب فرمت pdf تهیه شده است امیدواریم که سودمند بوده ومورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب نگاهی دوباره به تربیت اسلامی جلد دوم دکتر خسرو باقری

در جلد نخست کتاب حاضر، سعی بر آن بود تاچارچوبی نظری برای تربیت اشلامی فراهم شود. ضرورت این امر، خود، ازنابسامانی و تشتتی نشات می یافت که حوزه ی تعلیم و تربیت اشلامی
ملاخظه می شود. آنچه در اثرمذکور مطرح شده است،مبنایی،هرچندموقت برای تربیت اسلامی فراهم می آورد

تربیت اسلامی بی تردید یکی از اساسی ترین بخشهای معارف اسلامی است، اما به یقین هنوز تحقیق و تدوینی اصولی درباره آن صورت نپذیرفته است. بنظر می رسد چنین کاری را باید با معیارهای: اصالت نوشته، جامعیت کار و نوپردازی مطلب، محک زد. نگارنده سعی کرده کتاب حاضر را به این معیارها نزدیک کند. کتاب حاضر در دو جلد نوشته شده که جلد اول آن از پنج فصل: توصیف انسان در قرآن، مفهوم شناسی در باب تربیت، اهداف تربیتی، مبانی، اصول و روشهای تربیتی همچون جذبه حُسن و احسان، تطور وسع آدمی، آشنایی و بیگانگی با خدا و مراحل تربیت تشکیل شده است و جلد دوم این کتاب به چهار بخش: مسائل مفهومی و ماهوی، مسائل تربیت مدنی و اجتماعی، مسائل تربیت فنی و حرفه ای و مسائل آسیب شناختی تربیت اسلامی پرداخته است.

دراین جلد، نظر برآن است که تربیت اسلامی،درزمینه ای عملی و کاربردی،یعنی در رویایی با مسائل تعلیم و تربیت معاصر ،مورد توجه قرار گیرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.