دانلود فایل پاورپوینت ارزش زمانی پول (The time value of Money)

دانلود فایل پاورپوینت ارزش زمانی پول (The time value of Money)
نوع فایل
PPT
حجم فایل
639KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
536 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت ارزش زمانی پول (The time value of Money)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت GIS و ساماندهی شهری می باشد. این فایل شامل ۲۶ اسلاید زیبا ،سودمند و با ارزش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت ارزش زمانی پول (The time value of Money)

در زمان حال، مقدار پول در دسترس، ارزش بیشتری نسبت به   همان مقدار پول در آینده دارد،

که این ناشی از ظرفیت درآمدی بالقوه آن است. این اصل اساسی در امور مالی نشان دهنده آن است

که، از محل دریافت پول میتوان بهره کسب کرد. پول، هرچه زودتر دریافت شود دارای ارزش بیشتری است.همچنین به عنوان ارزش فعلی تعدیل شده بدان اشاره شده است.

یکی از این ابزارها و البته مهمترین آنها تئوریهای مربوط به محاسبه سود و نرخ بهره است که در بین بانکداران دنیا دهها سال سابقه دارد . انواع محصولات بانکی و بیمه ای و سرمایه گذاری هایی که به خانوارها و صاحبان پس انداز پیشنهاد می گردد همگی به نحوی به افراد میگویند که میزان سرمایه شما شامل چه میزان رشد خواهد بود . بانکها تنها از لفظ درصد استفاده میکنند و بیمه ها تنها از لفظ مبلغ. اما همه مبین آن است که فرد برای سرمایه گذاری از جایزه ای بهره مند می گردد.

واژه ارزش زمانی پول به این حقیقت که پول با گذر زمان بهره کسب می کند اشاره دارد. بهره، هزینه استفاده از پول است. برای قرض گیرندگان، بهره، هزینه اجاره پول می باشد و همین بهره برای قرض دهندگان ، درآمد ناشی از قرض دهی است.

زمانی که وجوه نقد برای یک دوره زمانی مورد استفاده قرار می گیرد، باید بهره را شناسایی کنیم، در غیر این صورت بخش مهمی از مبادله را نادیده گرفته ایم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.