دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت Responsibility Accounting

دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت Responsibility Accounting
نوع فایل
PPT
حجم فایل
226KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
599 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت Responsibility Accounting

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت Responsibility Accounting می باشد .این فایل شامل ۱۸ اسلاید زیبا و سودمند و قابل ویرایش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت Responsibility Accounting

مقدمه

حسابداری مهمترین سیستم اطلاعاتی در هر سازمان است.

این سیستم نه تنها یاریگر مدیران عالی در سازمانها برای کسب اطلاعات از دستیابی به اهداف است بلکه ابزاری برای مدیران میانی  برای پاسخگویی به مدیران عالی است .

بسیاری از واحدهای تجاری-تولیدی به بخش های کوچکتری تقسیم می شوند و به هریک از بخش ها ،مسئولیت های خاصی واگذار می گردد . هر یک از بخش ها متشکل از افرادی است که درباره وظایف معین یا  امور مدیریت مسئولیت دارند .مدیریت ارشد واحدهای تجاری- تولیدی باید ازهماهنگی اهداف مدیران این بخش ها  با هدف های کلی واحد انتفاعی اطمینان حاصل کنند .

حسابداری سنجش مسئولیت مدیریت را قادر میسازد تا عملکرد بخشها و افراد مربوط را ارزیابی و از هماهنگی هدفها اطمینان حاصل کند.

حسابداری سنجش مسئولیت قبل از جنگ جهانی دوم با درک این واقعیت که هزینه ها توسط سیستم کنترل نمی شوند ، بلکه در واقع این افراد هستند که هزینه ها را کنترل می کنند، توسعه یافت.

بحث اصلی در حسابداری سنجش مسئولیت این است که مدیران بخش ها باید پاسخگوی هزینه هایی باشند که در کنترل آنهاست.

حسابداری سنجش  مسئولیت  یکی از سیستم های حسابداری  مدیریت است. و وظیفه آن سنجش و ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه ، مدیران و سایر کارکنان سازمان می باشد.

تعریف :

حسابداری سنجش مسئولیت سیستمی است که مسئولیت مالی مدیران را در اجرای وظایف و اختیارات محوله طی گزارشی بصورت دقیق و روشن نمایان می کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.