پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات

پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
نوع فایل
PPT
حجم فایل
766KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
758 بازدید
10,000 تومان 8,200 تومان٪18 تخفیف

پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت  اصول و مبانی تبلیغات می باشد. این فایل شامل ۲۰ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات

سرفصل دروس:

  • دانش :
  • -معرفی کلی و آشنایی با صنعت تبلیغات
  • -محیط تبلیغات
  • -انواع روش های تبلیغات(تکنیک ها و تاکتیک ها)
  • -تبلیغات محیطی(امکانات،فرصتها و چالش ها)
  • -تبلیغات دیجیتال(امکانات،فرصتها و چالش ها)
    -تبلیغات و مدیریت برند

مهارت :

  • -طراحی برنامه تبلیغاتی کوتاه مدت(کمپین)
  • -موردکاوی تبلیغات در ایران
  • -مباحث اخلاقی در تبلیغات
  • -مورد کاوی تبلیغات و آخرین تحولات تبلیغات در جهان

تعریف تبلیغات: تبلیغات تجاری شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص

با استفاده از رسانه های گروهی، برای ترغیب مخاطب صورت می گیرد.

گونه شناسی موسسات تبلیغاتی:

  • ۱-آژانس های مشاور
  • ۲-آژانس های مرتبط با رسانه فیزیکی یا دیجیتال
  • ۳-آژانس های تبلیغاتی تمام خدماتfull service advertising agency
  • ۴-خانه های خلاقیت Creative House
  • ۵-تولیدکنندگان

۱- مشاور: این آژانس ها نقش راهبری برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی را بعهده دارند. وظیفه این آژانس های تبلیغاتی ارائه یک

برنامه و یا کمپین تبلیغاتی و بازاریابی موثر با استفاده از بودجه و اهداف موجود است. معمولا نفرات اصلی این شرکت ها

را متخصصین حوزه بازاریابی ، تبلیغات و برندینگ تشکیل می دهند که تجربه  و تسلط زیادی در برنامه ریزی دارند.

آنها علاوه بر اشراف به کانال های ارتباطی بازاریابی ، کاملا باید با اصول و شیوه های متفاوت تبلیغاتی آشنا باشند.

همچنین آنها باید بتوانند یک برنامه مدون را که تاثیر مستقیم ( و قابل اندازه گیری ) بر اهداف از پیش تعیین شده را دارد

ارائه کرده و در صورت نیاز مشتری ، علاوه بر نظارت بر حسن اجرای آن و رفع اشکالات احتمالی در زمان اجرا، قدرت تحلیل بازخوردهای برنامه های تبلیغاتی را داشته باشند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.