دانلود فایل پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

دانلود فایل پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک
نوع فایل
PPT
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
550 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک می باشد. این فایل شامل ۴۸ اسلاید زیبا ، سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

جان هیدک:
استاد مدرسه کوپر یونیون بود – ۱۰ سال تدریس کرد – حدودا ۲۰ سال رئیس آن بود تا آخر عمر. (۲۰۰۱ فوت کرد) او تاثیر زیادی بر روی دانشجویان معماری گذاشت از جمله دانیل لیبسکیند از شاگردان او بود. شیگرو بان و بهرام شیردل از شاگردان او بودند. او بحثی مطرح کرد تحت عنوان معماری معماری یا همان علم معماری یا رشته معماری. او معتقد بود رشته چیزیست که ما از طریق تحقیق و پژوهش می توانیم آن را به دست آوریم و در نقطه مقابل حرفه معماری قرار می گیرد. حرفه کاری است که یاد می گیریم از طریق تکرار آن را ادامه می دهیم و به تحقیق دست نمی زنیم و این جدای از رشته معماری است. او بحث تئوری را در مدرسه کوپر یونیون بسیار جدی پی می گرفت.

این ساختمان در پوسته فولاد ضد زنگ پیچیده شده است. راهروی گسترده ۶ متری مارپیچ دراطراف دهلیز مرکزی در نظر گرفته سده ایت برای دسترسی بین مکان جلسه و گفتگو ها میان رشته ها..

توقف اسانسور های اصلی ساختمان فقط در طبقه اول و پنجم و هشتم به افزایش فعالیت های فیزیکی دانش اموزان کمک کرده.

و به یک مرکزفرهنگی و فکری مشهور در نیویورک تبدیل شده است. موسسه مورد نظر مشتاق به ایجاد ساختمانی بود که بتواند منعکس کننده هدف موسسه باشد و بتواند ارزش ها و ارمان های خود را به عنوان یک مرکز امورش پیشرفته وخلاقانه در هنر و معماری و مهندسی نشان دهد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.