دانلود فایل پاورپوینت معرفی فرودگاه

دانلود فایل پاورپوینت معرفی فرودگاه
نوع فایل
PPT
حجم فایل
14MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
459 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت معرفی فرودگاه

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت معرفی فرودگاه  می باشد. این فایل شامل ۲۹ اسلاید زیبا سودمند و قایل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt  تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت معرفی فرودگاه

قصه آدم قصه یک دل است و یک نردبان … قصه بالا رفتن، قصه پله‌پله تا فردا … قصه آدم ، قصه هزار راه است و یک نشانی … قصه جست‌و جو … قصه از هر کجا تا او … قصه آدم، قصه پیله است و پروانه، قصه تنیدن و پاره کردن… قصه به درآمدن، قصه پرواز … دو بال ناتمام و یک آسمان … من هنوز اول قصه‌ام …

تعریف فرودگاه: فرودگاه به محدوده ای مکانی – فضایی اتلاق می شود که برای کنترل ارتباط هوایی بین نقاط مختلف بکار می رود.

انواع فرودگاه:

  • ۱ فرودگاههای کشوری که برای فعالیتهای ترابری، کارهای هوایی و هواپیمایی توریستی داخلی و بین المللی مورد استفاده قرار میگیرند .
  • ۲فرودگاههای نظامی یا پایگاههای هوایی که درآن به غیر از هواپیماها، واحد‌های دیگر نیروی هوایی ، هوا نیروز یا هوا دریا مستقرند .
  • ۳ فرودگاههای فنی که معمولا در جوار کارخانه‌های تولید هواپیما بر پا می شوند و هواپیماهای نمونه در آن به آزمایشهای خود در زمین یا در حال پرواز می پردازند.

ساختمانهای جانبی فرودگاه:

هر فرودگاهی جهت انجام عملیات مربوط به پرواز نیاز به ساختمانهای متعددی دارد که این ساختمانهای دارای عملکردهای خاص هستند. این ساختمانها عبارتند از ساختمان هواشناسی، مرکز کنترل ترافیک هوایی، مخابرات ، آتش‌نشانی، انبار و تاسیسات سوخت، تجهیزات اداری و حفظ و نگهداری، کارمندان ، خدمه هواپیماها، تجهیزات هواپیمایی عمومی، پلیس، خانه‌های سازمانی و گاهی اوقات هتل و مسجد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.