دانلود پاورپوینت دارو های ضد نقرس

دانلود پاورپوینت دارو های ضد نقرس
نوع فایل
PPT
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
527 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود پاورپوینت دارو های ضد نقرس

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت دارو های ضد نقرس می باشد. این فایل شامل ۲۵ اسلاید زیبا ،سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت دارو های ضد نقرس

این بیماری با رسوب کریستال های اورات سدیم در مفاصل به همراه آرتریت دردناک مشخص می شود.

حملات حاد این بیماری، با دیکلوفناک، ایندومتاسین یا سایر NSAIDS درمان می شود. آسپیرین به علت این که با مهار ترشح اسید اوریک در توبول های کلیه، سطح پلاسمایی اورات را در دوز های پایین افزایش می دهد، در نقرس منع مصرف دارد. کلشی سین یک داروی موثر در نقرس می باشد. این دارو به توبول های لوکوسیت ها متصل شده و پلی مریزاسیون آنها را به میکروتوبول مهار می کند. این عمل فعالیت فاگوسیتیک را مهار کرده، مهاجرت لوکوسیت ها به نواحی تجمع اسید اوریک را کاهش داده و سبب کاهش پاسخ های التهابی می شود. این دارو سبب تهوع، استفراغ، اسهال و درد شکمی می شود.

پیشگیری از حملات مجدد نقرسی

آلوپورینول سطح پلاسمایی اورات را با مهار آنزیم گزانتین اکسیداز، که مسئول تبدیل گزانتین به اسید اوریک می باشد، کاهش می دهد. دربیمارانی که حملات راجعه در نقرس دارند موثر می باشد.

داروهای اوریکوزوریک از جمله سولفین پیرازول و پروبنسید، سبب مهار باز جذب اسید اوریک از توبول های کلیه شده و دفع کلیوی آنرا تشدید می کند. همراه با این دارو باید مقدار زیادی آب مصرف شده تا از ایجاد کریستال های اورات در ادرار جلوگیری شود. این داروها از آلوپورینول کم اثرتر و دارای سمیت بیشتری می باشند. آنها به صورت طبیعی در بیمارانی مصرف می شوند که آلوپورینول را تحمل نمی کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.