دانلود پاورپوینت اصول روابط عمومی نوین 

دانلود پاورپوینت اصول روابط عمومی نوین 
نوع فایل
PPT
حجم فایل
373KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
556 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود پاورپوینت اصول روابط عمومی نوین 

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت اصول روابط عمومی نوین می باشد. این فایل شامل ۳۷ اسلاید زیبا و سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت اصول روابط عمومی نوین 

تاریخچه افکار عمومی:

افکار عمومی برای نخستین بار در قرن هجدهم میلادی معنا و مفهوم امروز خود را به دست آورد. برای نخستین بار سیسرون سیاستمدار رومی که در سال ۵۱ قبل از میلاد مسیح در سیسیل اقامت داشت از دوست خود خواست وی را در آنچه در شهر می گذرد در جریان قرار دهد. ماکیاولی در قرن پانزدهم در کتاب شهریار توجه به افکار عمومی را در خصوص هنر تصاحب قدرت و حفظ آن مطرح کرد. اما اختراع چاپ و پیدایش پروتستان ها در قرن شانزدهم توجه به افکار عمومی را افزایش داد. اما به طور مستقیم افکار عمومی اختراع دموکرات های پارلمانی جدید است. ابداع مفهوم افکار عمومی را به ژاک روسو نسبت می دهند. ژاک نکر وزیر دارایی فرانسه (لویی شانزدهم) واژه افکار عمومی را در سراسر اروپا گسترش داد. مطبوعات، کلام چاپ شده و مردان سیاستمدار ۳ عامل رشد و نمو افکار عمومی بودند.

با ظهور سرمایه داری تجاری، طبقه اجتماعی جدیدی پیدا شد که بورژوازی لقب گرفت. فرد نه تنها از نظر دینی بلکه از نظر اقتصادی و سیاسی هم به کنشگر آزاد تبدیل شد. (ایجاد حیطه اقتدار عمومی)

واژه افکار در اصل به معنای نظر بوده است. مفهوم مخالف عقل. افلاطون نظر را جدا از علم و اندیشه استدلالی می دانست.

گابریل تارد که بنیانگذار افکار عمومی علمی است از پیدایش عموم در جامعه های معاصر سخن می گوید و آن را به عنوان نوع مثبت تجمع در برابر توده که با عمل خشونت بار و نسنجیده مشخص می گردد توصیف می کند.

کولی می گوید: افکار عمومی حاصل جمع ساده نظر افراد جدا از هم نیست بلکه یک سازمان، یک محصول همکاری مبتنی بر ارتباط و تاثیر متقابل است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.