دانلود فایل pdf جزوه استاندارد حسابداری شماره ۲۵ گزارشگری بر حسب قسمتهای مختلف

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
205KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
797 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه استاندارد حسابداری شماره ۲۵ گزارشگری بر حسب قسمتهای مختلف

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه استاندارد حسابداری شماره ۲۵ گزارشگری بر حسب قسمتهای مختلف می باشد. این فایل شامل ۱۷ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

استاندارد حسابداری شماره ۲۵ گزارشگری بر حسب قسمتهای مختلف

مقدمه

۱ . هدف این استاندارد، تجویز مبانی گزارشگری اطلاعات مالی بر حسب قسمتهای مختلف یک واحد تجاری است . این اطلاعات در مورد انواع مختلف محصولات و خدمات ارائه شده و نیز مناطق جغرافیایی مختلف عملیات واحد تجاری است که به استفاده کنندگان صورتهای مالی در موارد زیر کمک می کند :
الف. درک بهتر عملکرد گذشته واحد تجاری ،
ب . ارزیابی بهتر مخاطرات و بازده های واحد تجاری ، و
ج . قضاوتهای آگاهانه تر در مورد کل واحد تجاری .
۲ . برخی واحدهای تجاری ، محصولات و خدمات متنوعی تولید و ارائه می کنند یا در مناطق جغرافیایی متفاوتی فعالیت دارند که از نرخهای سودآوری ، فرصتهای رشد، انتظارات آتی و مخاطرات مختلفی برخوردارند . اطلاعات در مورد انواع مختلف محصولات و خدمات
یک واحد تجاری و عملیات آن در مناطق جغرافیایی متفاوت ، که اغلب اطلاعات قسمت نامیده می شود، برای ارزیابی مخاطرات و بازده های یک واحد تجاری مفید است.

دامنه کاربرد
۳ . کلیه واحدها ی تجار ی ک ه اورا ق سها م آنها به عموم عرضه می شود یا در جریان انتشار عمومی است باید الزامات این استاندارد را رعایت کند.
۴ . سایر واحدها ی تجار ی چنانچ ه داوطلبان ه در صورتها ی مال ی تهی ه شده براسا س استانداردها ی حسابداری ، اطلاعا ت بر حس ب قسمتها ی مختل ف را افشا نمایند، باید الزاما ت این استاندارد را به طور کامل رعایت کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.