دانلود فایل pdf جزوه استاندارد حسابداری شماره ۵ رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
159KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
867 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه استاندارد حسابداری شماره ۵ رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه 

قابل توجه دانشجویان و کاربران گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه استاندارد حسابداری شماره ۵ رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه (تجدیدنظر شده ۱۳۸۴) می باشد. این فایل شامل ۱۳ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه استاندارد حسابداری شماره ۵ رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه

) استاندارد حسابداری شماره ۵ با عنوان رویدادهای بعد از تاریخ ترازنام ه که در تاریخ تیرماه ) ۱۳۸۵ توسط مجمع عمومی سازمان حسابرسی تصویب شده است جایگزین استاندارد حسابداری شماره ۵ باعنوان رویدادهای بعد از تاریخ ترازنام ه مصوب ۱۳۷۹ می شود و ۱۳۸۵ و بعد ازآن /۱/ الزامات آ ن در مورد صورتهای مالی که دوره مالی آنها از تاریخ ۱ شروع می شود، لازم الاجراست. دلیل تجدیدنظر در استاندارد
۲) این تجدیدنظر با هدف هماهنگی بیشتر با استانداردهای بین المللی حسابداری و بهبود ) استاندارد قبلی، انجام شده است.
تغییر اصلی
۳) تغییر اصلی نسبت به استاندارد قبلی، مربوط به سود سهام پیشنهادی است که در بندهای ) ۱۰ و ۱۱ ارائه شده است . براساس الزامات مندرج در این بندها، سود سهام مصوب بعد از تاریخ ترازنامه یا سود سهام پیشنهادی، به عنوان بدهی در تاریخ ترازنامه شناسایی نمی شود.

. هدف این استاندارد تعیین الزامات زیر است:
الف . مواردی که صورتهای مالی بابت رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه تعدیل می شود، و ب . افشای اطلاعات درباره رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه تا تاریخ تأیید صورتهای مالی.
همچنین طبق این استاندارد اگر رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه بیانگر نامناسب بودن بکارگیری فرض تداوم فعالیت باشد، واحد تجاری نباید صورتهای مالی خود را بر مبنای تداوم فعالیت تهیه کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.