دانلود فایل pdf جزوه مباحث تکمیلی مکمل های معدنی ِویتامینی اسیدهای آمینه

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
539 بازدید
8,000 تومان 7,000 تومان٪13 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه مباحث تکمیلی مکمل های معدنی ِویتامینی اسیدهای آمینه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه مباحث تکمیلی مکمل های معدنی ِویتامینی اسیدهای آمینه (مباحث اختصاصی طیور) نوشته دکتر کاوه جعفری خورشیدی دکتر محمد تقوی و مهندس حسین کیهانی می باشد. این فایل شامل ۷۹ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه مباحث تکمیلی مکمل های معدنی ِویتامینی اسیدهای آمینه

مکمل‌های اسیدآمینه، آمینو اسید تکمیلی یا مکمل‌های آمینو اسید به صورت ترکیب با فرمولهای مولتی ویتامین گوناگون، مخلوط‌ های پروتئینی، انواع گوناگونی از مکمل‌های غذایی و تعدادی از فرمول‌های اسیدهای آمینه در دسترس می‌باشد. این مواد را می‌توان به صورت کپسول، قرص، مایع و پودر خریداری کرد. اغلب مکمل‌های اسیدهای آمینه از پروتئین حیوانی، پروتئین مخمر، یا پروتئین گیاهی به دست می‌آید. نوع آزاد و بلوری اسیدهای آمینه معمولاً از چند نوع غلات گرفته می‌شود. سبوس برنج قهوه‌ای منبع خوبی است، هر چند پروتئین‌های مخمر جامد و شیر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد

اسیدهای آمینه، اغلب به عنوان سازنده توده های پروتئینی شناخته می شوند، و ترکیباتی هستند که نقش بسیار مهمی در بدن شما بازی می کنند. آنها با توجه به عوامل مختلف به دسته های ضروری، ضروری مشروط و غیر ضروری”، طبقه بندی می شوند. اسید های آمینه ضروری برای عملیات حیاتی مانند ساخت پروتئین ها و سنتز هورمون ها و انتقال دهنده های عصبی مورد نیاز است.

۱- فنیل آلانین: این اسید آمینه یک ماده متشکله جسم جدید برای انتقال دهنده های عصبی تیروزین، دوپامین، اپی نفرین و نوراپی نفرین است. فنیل آلانین، دارای نقش کاملی در ساختار و عملکرد پروتئین ها و آنزیم ها و تولید آمینو اسید های دیگر می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.