دانلود فایل pdf جزوه کتاب مقدمه ای برسیستم های رادار (اصول و معادله رادار)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
3583 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه کتاب مقدمه ای برسیستم های رادار (اصول و معادله رادار)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه کتاب مقدمه ای برسیستم های رادار (اصول و معادله رادار) می باشد. این فایل شامل ۱۲۱ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

کتاب مقدمه ای برسیستم های رادار (اصول و معادله رادار)

رادار در اصل برگرفته از کلمات Radio Detection And Ranging به معنی آشکار سازی و تخمین مسافت رادیویی می باشد . امروزه علم رادار یکی از علوم گسترده ، مهم و کاربردی دنیای فناوری در حوزه دانشگاهی ، صنعتی و نظامی می باشد . کتاب پیش روی شما یکی از مراجع اصلی و کامل در این زمینه می باشد . این کتاب بر اساس دانش ، تجربه و علم دکتر اسکولنیک ، یکی از شناخته شده ترین افراد در دنیا در زمینه رادار می باشد . در این کتاب شما با مطالب مختلفی نظیر معادله رادار ، رادارهای MTI و پالس داپلر ، رادارهای ردگیر ، فرستنده ها و گیرنده های راداری و… آشنا خواهید شد .

رادار یک سیستم الکترومغناطیسی است که کاربردهای مختلف می تواند داشته باشد اما مهم ترین مزیت رادار توانایی آن در محاسبه مسافت می باشد در این بخش با توجه به اهمیت رادار پالسی و کاربرد گسترده آن به بحث پیرامون این سیستم پرداخته می شود و شاخص های مهمی که در معادله برد رادار وجود دارد و در رادارهای دیگر نیز به گونه ای این شاخص ها اهمیت دارند مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

رادار یکی از مظاهر شگفت انگیز قرن بیستم است اصول اولیه آشکارسازی تقریبا قدمتی برار با قدمت بحث الکترو مغناطیسی دارد فارا و ماکسول در سال های ۱۸۶۰-۱۸۴۵ پی بردندن که جریان های متغیر با زمان باعث ایجاد میدان های الکترومغناطیسی متغیر با زمان در فضای آزاد می شوند همچنین میدان های متغیر با زمان جریان الکتریکی متغیر با زمان تولید می کند میدان الکترومغناطیسی به وجود آمده در فضای آزاد با سرعت نور یعنی ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ متر بر ثانیه حرکت می کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.