دانلود فایل pdf خلاصه کتاب کشف توانمندیها مارکوس باکینگهام

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب کشف توانمندیها مارکوس باکینگهام
نوع فایل
pdf
حجم فایل
849KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
2860 بازدید
8,000 تومان 5,000 تومان٪38 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب کشف توانمندیها مارکوس باکینگهام

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب کشف توانمندیها مارکوس باکینگهام و دونالد کلیفتون می باشد. این فایل شامل ۲۸ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب کشف توانمندیها مارکوس باکینگهام

در سازمانها بسیار شاهد حضور کارکنانی هستیم که از دانش و تخصص ارزشمندی برخوردارند، ولی سازمان بهره زیادی از دانش آنان نمیبرد. چنین مشاهداتی یک مدیر را به این اندیشه فرو میبرد که
ملاک ارزیابی سازمان در جذب و آموزش کارکنان چه باید باشد .

بخش دوم نتایج پژوهش وسیعی که توسط سازمان گالوپ در ، « گام دوم : ک شف توانمندیها » کتاب زمینه مدیریت منابع انسانی انجام شده است را در اختیار خوانندگان قرار میدهد.

نتایج این پژوهش ۸۰ مدیر موفق و بیش از / ارزشمند که حاصل بررسی ۴۰۰ شرکت موفق جهان، مصاحبه با بیش از ۸۰۰۰۰دانش و مهارت چنانچه در راستای هوشمندی فرد باشد، » :

یک میلیون کارمند است، نشان میدهد که هوشمندی از آن تنها عدهای خاص نیست، بلکه هر انسانی هوشمندیهای .« منجر به توانمندی میشود .ویژه خود را دارد. لذا مهمترین کار مدیر در نقش یک مربی، نشاندن هر فرد در جایگاه خود و به کارگیری هوشمندیهای اوست.

این کتاب ۳۴ نوع هوشمندی را به عنوان راهنما معرفی میکند. در این پژوهش مشخص شد که فاجعه بزرگ در زندگی انسانها، کمبود توانمندیها نیست، بلکه بکار نگرفتن آنهاست.
نامیده است و انگیزه ما نیز از این « ساعت آفتابی در سایه » بنجامین فرانکلین توانمندیهای هدر رفته را نوشتار یادآوری این نکته است که بسیاری از سازمانها، تیمها و افراد ، نادانسته “ساعت آفتابی ” خود را در سایه قرار داده اند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.