دانلود فایل pdf درس پژوهی تبدیل نسبت های مختلف به یک نسبت واحد

دانلود فایل pdf درس پژوهی تبدیل نسبت های مختلف به یک نسبت واحد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
2055 بازدید
7,000 تومان 5,800 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل pdf درس پژوهی تبدیل نسبت های مختلف به یک نسبت واحد

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شما عزیزان است جامع ترین و کامل ترین فایل pdf درس پژوهی تبدیل نسبت های مختلف به یک نسبت واحد (تشخیص نسبتها) می باشد. این فایل شامل ۲۹ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است.امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد.در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

درس پژوهی تبدیل نسبت های مختلف به یک نسبت واحد

فهرست:

عنوان صفحه
گام هفتم: ارزشیابی و بازاندیشی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴
بررسی طرح درس در تدریس دوم………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵
تفسیر نهایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۵
گام هشتم: سهیم شدن در نتایج و دستاوردها………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۶
دستاوردها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۶
ارائه ی راهکار و پیشنهاد در خصوص بهبود فرایند اجرای درس پژوهی…………………………………………………………………………………….. ۱۶
بیان یافته های پژوهشی کسب شده…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷
منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷
پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۹
پیوست( ۱): سناریوی تدریس اول…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۰
پیوست( ۲): ارزشیابی تشخیصی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۰
پیوست( ۳): نمایی از محتوای الکترونیکی گروه نسبت……………………………………………………………………………………………………………….. ۳۱
پیوست( ۴): نمایی از محتوای الکترونیکی گروه تناسب………………………………………………………………………………………………………………. ۳۲
پیوست( ۵): هر نسبت از دو جزء تشکیل شده است که این دو جزء را به چهار حالت نمایش می دهند………………………………………. ۳۳
پیوست( ۶): ارزشیابی پایانی با استفاده ار محتوای الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………… ۳۴
پیوست( ۷): سناریوی تدریس دوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۵
پیوست( ۸): ارزشیابی تشخیصی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۹
پیوست( ۹): چک لیست (ارزشیابی تکوینی)………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۰
پیوست( ۱۰ ): نمایی از محتوای الکترونیکی قسمت ارزشیابی پایانی…………………………………………………………………………………………….۵۱

مقدمه:
صاحب نظران توسعه را امری جامعه شناختی و انسانی دانسته اند که وظیفه اصلی آن شناخت نیروهای بالقوه انسانی و به فعل در آوردن این پتانسیل ها با شناخت و غلبه بر موانعی که در این راه وجود دارد ، می باشد . برای پیمودن این مسیر و نیل به مقصود باید از آموزش و پرورش استمداد جست . زیرا توسعه بدون آموزش امکان پذیر نیست . ناگفته نماند ارائه طراحی آموزشی سیستماتیک الگوهای این طرح پیشنهادی است و معلمان در طراحی و استفاده از هر الگوی فعالی مخیر هستند .
با توجه به مقدمه ای که مطرح شد گروه درس پژوهی دبستان قرآنی شهید علی گلی توانا با شناخت نسبت به این هدف فعالیت خود را در مراحل ذیل تنظیم و اجرا نمودند:
-۱ مرحله ی مقدماتی ( قرائت بخشنامه درس پژوهی و کلاس کارگاهی در دبستان قرآنی شهید علی گلی توانا).
-۲ تشکیل تیم درس پژوهی ، براساس توانایی های افراد ( رهبر و سرگروه مدرسین ، مسئول سمعی
و بصری ، گزارش نویس ، طراح و سناریو نویس و مدرس )و…..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.