دانلود فایل pdf کتاب مجموعه یادگیری ۱۵۰ کلمه انگلیسی در روز به سبک کدینگ

دانلود فایل pdf کتاب مجموعه یادگیری ۱۵۰ کلمه انگلیسی در روز به سبک کدینگ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
830 بازدید
13,500 تومان 12,000 تومان٪11 تخفیف

دانلود فایل pdf کتاب مجموعه یادگیری ۱۵۰ کلمه در روز به سبک کدینگ

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf کتاب یادگیری ۱۵۰ کلمه انگلیسی در روز آموزش  لغات تافل ۵۰۴ واژه +۱۱۰۰ واژه روزانه ۱۵۰ لغت به سبک کدینگ می باشد. این فایل شامل ۴۷۲ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

مجموعه یادگیری ۱۵۰ کلمه در روز به سبک کدینگ

پیشگفتار:
همیشه یکی از مشکلات دانشجویان و زبان آموزان نداشتن ارتباط مناسب با زبان انگلیسی است به همین خاطر همیشه از این درس گریزان هستند اما ما با روش کدینگ ظاهر دیگری از زبان را به شما نشان خواهیم داد.
در روش کدینگ علاوه بر ارتباط منطقی واژگان با محیط مرسوم اطراف شما، یک تصویر ذهنی از واژه در ذهن شما قرار می دهیم به این صورت که وقتی شما واژه را میبینید در ذهن شما کد واژه نمایان می شود.

این مجموعه شامل تمامی کلمات کتاب های ۱۱۰۰ و ۵۰۴ میباشد. شما میتوانید با توجه به سطح علمی خود هر روز تعدادی از این کلمات را به خاطر بسپارید. با توجه به کاربردی بودن این روش ما به شما توصیه میکنیم که در هر روز ۱۵۰ لغت را حفظ کنید و پس از گذشت دو هفته خواهید دید که تمام کلمات ۱۱۰۰ و ۵۰۴ را فراگرفتهاید!
به دلیل سادگی بعضی کلمات این مجموعه از ذکر کد برای حفظ آن خودداری کردهایم.

مجموعه یادگیری ۱۵۰ کلمه در روز برای تمام دوستان با هر سطح علمی، که علاقه به یادگیری لغات مهم زبان انگلیسی دارند و از استفاده از روش های مرسوم کلافه شده اند و یا قصد شرکت در آزمون های کنکور کارشناسی ارشد، تافل و ایلس دارند مفید است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.