دانلود پاورپوینت ایمنی ستون مهره های کمر

دانلود پاورپوینت ایمنی ستون مهره های کمر
نوع فایل
PPT
حجم فایل
475KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
491 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

دانلود پاورپوینت ایمنی ستون مهره های کمر

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت ایمنی ستون مهره های کمر یا چگونه از بروز کمردرد در زندگی روزمره پیشگیری کنیم می باشد. این فایل شامل ۴۸ اسلاید زیبا و سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت ایمنی ستون مهره های کمر

صدمات ستون مهره ها …

سالانه حدود ۱ میلیون نفر کارگر دچار آسیبهای کمر می شوند که این تعداد یک پنجم کل آسیبهای محیط کار را تشکیل می دهد. یک چهارم از شکایتهای اعلام شده از کارگران در محیط کاری از مشکلات کمر ناشی می گردد که میلیونها دلار برای کارفرمایان هزینه در بردارد. درد و رنج کارگران را نیز باید به این موارد افزود…

این ضایعات بسیار دردناک می باشند ، ترمیم آنها به سختی صورت می گیرد و در کلیه ی فعالیتهای روزانه تأثیر منفی دارد. بعد از یک مشکل آسیب به کمر احتمال آسیبی از این نوع در آینده بیشتر می باشد. بنابراین بسیار مهم است تا راه های پیشگیری از آسیب به کمر در بار اول ودفعات بعد از آن را یاد بگیریم.

آشنایی شما با راه های صحیح بلند کردن وجابجا کردن اجسام و بطور کلی ایمنی و حفاظت از مهره های کمر بسیار با اهمیت خواهد بود. بدین طریق شما خواهید توانست خود را از تحمل درد و رنج ناشی از کمردرد نجات دهید .. و همچنین عمری تحمل مشکلات ناشی از کمردرد.

علت ایجاد کمردرد؟

مهره های ستون فقرات بوسیله یک سری رباط به هم متصل نگه داشته شده اند. ماهیچه ها بوسیله یک سری باندهای بافتی به نام وتر عضلانی(تاندون)به مهره ها متصل شده اند.بین مهره ها بالشتکی به نام دیسک وجود دارد…..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.