دانلود پاورپوینت طلاق روانی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع

دانلود پاورپوینت طلاق روانی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
791 بازدید
6,000 تومان 5,000 تومان٪17 تخفیف

توضیح فایل:

دانلود پاورپوینت طلاق روانی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع

کاربران و دانشجویان گرامی : فایلی که هم اکنون آماده دانلود می باشد پاورپوینت طلاق روانی ونا بسامانی های نظام خانواده و اجتماع می باشد که در ۱۴ اسلاید زیبا و ارزشمند تهیه شده است. این فایل بیانگر تعریف طلاق روانی،نابسامانی های نظام خانواده، نابسامانی های نظام اجتماعی و غیره می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

طلاق روانی:

تعریف: تلاشی است که برای خلاص کردن خود از رابطه فرساینده و نامطلوب و غیر قابل تحمل که نتیجه ان خرد شدن عزت نفس و از بین رفتن عاطفه است.

کسلر هفت مرحله را برای طلاق روانی درنظر گرفته است.

۱- سرخوردگی

۲- فرسایش وتخریب رابطه                                                              ۳- دور شدن از تعهدات نسبت به یکدیگر                                              ۴جدایی جسمانی

۵-سوگ در اثر فقدان همسر                                                             ۶-کار شدید جهت ترمیم زندگی                                                         ۷-قطع رابطه عاطفی و روانی

آسیب های نظام خانواده

ž۱-ناسازگاری زن و شوهر: دلایل بیشماری داردکه وجه مشترک همه انها     برآورده نشدن انتظارات است.

žانتظارات چیست؟  الگوهای عملی هستند که هر یک  از دو طرف دیگری  را موظف به تحقق انها میداندو در صورتیکه طرف مقابل انها را محقق نسازد    ازردگی و نارضایتی و در نهایت ناسازگاری و جدایی  بیش میاید.

ž۲-نظام اجتماعی و ناسازکاری زن و شوهر

žانسان اجتماعی در نظام اجتماعی  اجتماعی میشود و در واقع رابطه های اجتماعی وهنجارهای اجتماعی وهنجارهای فرهنگی را درونی می کند.

žžاگر فرایند اجتماعی ناقص باشد و یا زن شوهر در دو فرایند کاملا متفاوت   اجتماعی شده باشند  درک صحیحی از وظایف و نقشهای طرف مقابل نخواهد   داشت و لذا عدم  درک صحیح میتواند  موجب نا سازگاری  شود.

ž۳-ناسازگاری فرزندان و والدین:  بهرحال والدین به یک نسل و فرزندان به  نسل دیگری تعلق  دارند  و هر نسلی در شرایط  احتماعی و فرهنگی خود اجتماعی  میشوند و لذا با هم تفاوت دارتد . بعضی اوقات  این تفاوتها  بیش از حد باعث ناسازگاری فرزندان می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.